Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettupplevelser
Läst 23149 ggr
Isurrenderall
8

Vit fjäril?

Hej!

Under flera veckor nu har jag sett en vit fjäril fladdra runt mig. (Vet inte om det är samma fjäril eller ej) Vart jag än går så ser jag vita fjärilar i luften, inte flera samtidigt, bara en. Ofta ser jag den på avstånd sedan flyger den närmare och fladdrar lixom runt mig i cirklar.

Igår hade jag öppet fönster, men inte alls mycket. Jag har ett sånt "vipp-fönster" och jag hade öppnat det på glänt kanske 5 cm. Jag gick ner på nedervåningen och några timmar senare kom jag upp igen och fick se en vit fjäril som hade tagit sig in i mitt rum och satt på snedtaket. Den var jättestor! Ungefär lika stor som en colaburk är tvärs över. När jag tittade närmre på den såg jag att den skimrade i blått, jättefin.

Nu undrar jag vad ni tror detta betyder? OM det betyder något.. Jag tycker bara det är himla märkligt att jag ser dessa/denna fjäril överallt!

Choklad
3

En fjäril står för transformation, förvandling…har du kämpat och uppnått ditt mål?

eller håller du på att förvandlas till en vacker fjäril?

eller så var det en närvaro från andevärlden som bara ville visa att h*n finns där hos dig…

vitt står för renhet och nya händelser, oskuld, anden, duvan och det heliga dopet..

U R us

[Kaninfluff]
0

Oj, sånna fjärilar finns inte i sverige, vad jag vet :) Jag har också varit med om sådana saker, det är lite speciellt. :)<3

Isurrenderall
0

Okej, tack! Det visade sig att det hände något jättebra. Jag blev tillsammans med min lillebrors simlärare som jag var småförälskad i! :) Och varje gång jag är med honom så ser jag en vit fjäril i luften..

Men tack för svaren! Kram!

lisa85
0

Jag har också sett fjärilar överallt i sommar. Mest orangeröda men även målade, smycken och liknande. Överallt hela sommaren alltså. Jag visste att något stort skulle hända och att förändring var på gång tack var det tecknet.

Nu har transformationen skett och jag ser inte längre fjärilar var jag än går, det är snarare jag som är en nu ;)