Vem smekte min arm?
Jag undrar om någon kan känna vem el varför jag blev väckt i förrgår natt av att någon smekte mig över armen länge tills jag vaknade. Jag drog in armen under täcket och somnade om. Efter en stund så väckte min sambo mig och frågade om jag såg det bruna som svävade över honom men det gjorde jag inte. Känner mig förbryllad över detta och behöver lite vägledning.
Det är nogon i din lägenhet, helt klart (inte expert men…), har det hänt innan elr igen?, försök prata med den/det och fråga vad den vill, iaf vad jag skulle göra:D
MVH Kristoffer
jag kännde en smekning på min kind för inte värst länge sen,de va en sjukt skön känsla,men min helare sa att de kan vara ens skydds ande som tröstar eller att man kan känna av dess närvaro genom tex berörning! men va UPPMÄRKSAMMA hemma,om de skulle vara någon aktivitet eller så!Har det hänt förut? har ni märkt eller hört nått som ni inte kan förklara?
Kram och lycka till
Det var ju bra att det inte verkade negativt :D Kram
Det är sällan det är negativt, oftast är det vår egen rädsla som sätter igång våra stresshormoner, och sedan vill vi bara springa därifrån..inte så kul alltid. Men om man tar det lugnt och sansar sig, lyssnar och känner vad det hela egentligen rör sig om, så infinner sig oftast en annan känsla ganska omgående, nämnligen kärlek och lugn. Det är andens känsla vi får in då..
kan säga att om det är en negativ nergi så känns den säkert helt annorlunda.
Oftast är det så att vi känner samma känsla som anden vill att vi ska känna, eftersom det är så (eller ett av) de sätt som andarna kommunicerar på…
då kn ni tänka er hur det kan känas om någon verkligen villl oss illa?
Rädsla är en lurig krabat..det gäller att ha koll på den, inte lätt inte
U R us
HAHA JA DE JOBBIGT SJÄLV KÄNNER JA MEJ SÅ "TUFF" MEN NÄR DE MÖRKT OCH NÅGON VILL GÖRA SEJ HÖRD,DÅ E JA DEN FÖRSTA SOM PACKAR UPP BENEN PÅ RYGGEN OCH DRAR! HIHI
DE E ALLTSÅ INTE LÄTT =(
Tack alla! Jag har inte märkt något mer efter detta men som sagt man blir lite skrajsen fast det är så häftigt samtidigt.
# 8 Jag förstår att du tänker och är nervös att det ska hända igen?
Be h*n komma igen….och fråga vad h*n vill…och var bara lugn, det är din egen rädsla som skrämmer upp dig, men andas lugnt och känn att du är lugn, så kommer rädslan att bytas ut mot kärlek…jag tror det äör din guide som vill dig något…
U R us