Idag Måndag 28/10
God morgon på er från ett ruggit Skåne!
Idag så vill jag bara stanna kvar hemma, i myskläder och bara gosa mig. Regnet har piskat hela natten och fortsätter nu. Tänder några värmeljus på min arbetsplats och gör det så varmt jag kan, så mysigare blir det, får njuta där man kan, ofta ofta..
Hoppas ni haft en skön helg och att denna vecka blir så som ni önskar det.
Kramisar!
Godmorgon,
oj vilken fin bild, OmShanti. Så känns det, tänk om man fick kura ihop sej i en vacker blomma och sova vidare…
Nu börjar en ny vecka, nya tag och kanske nya, positiva händelser! Ha en fin måndag alla…
Sisa
Vill tillägga;
Du har skrivit fel datum, månaden är 9 inte 10…Där tjänade Du en hel månad!!!!!!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God Morgon på er.
Omshant Jag hoppas att din dag blir bra.O ljus ger värme…
Sisa.Hejjj..Ha en fin Dag……
Här regnar det.O man blir lite slö när man hör det ljudet..Ja.Ja.
Sätter in en liten sång som jag fick upp i huvudet o som jag vill dela med mig..""Lysna på vinden.
Lena.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Ja det var en härlig bild Omshanti :-)) vilken söting. Här skiner solen , men jag tände ljus imorse när min dotter och jag åt frukost för då var det lite mörkt..
Ha en härlig dag ni med ,
Kram Jile

Oj, ja så kan det bli! September är det ju fortfarande!!
Ibland så slinter fingrarna över tangentbordet, eller så är man längre fram i tiden..Är dock bara tacksam över att det är September fortfarande och inte 28/10, hoppas vara lite mer förberedd till det datumet då det då endast är en månad kvar….
Kramisar på er alla!
#5 Godermorgon, ja jag älskar att tända ljus. Hörde att det kunde ge astma paraffinet, men man får väl vädra väl.
Kram Jile
Fortsätt du, att tända ljus och mys med lilla Felicia…
Kram till Er båda. 

God förmiddag!
Här har vi höstväder med blåst idag men solen kikar fram ibland och det lyser så vackert med alla vackra färger på träden. Börjar renovering av köket idag så det ska målas tak, slipa och spackla väggar, tapetseras, läggas golv och målas köksluckor, det kommer att ta ett par veckor men väntar nyfiket på resultatet :)
Önskar alla en fin måndag!
Kramar
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

God morgon!
Sitter och väntar på posten ifall det dimper ner nån mer räkning,det ska betalas räkningar i dag..inga direkta planer för dagen,jag tar dagen som den kommer i dag..
Ha en fin måndag alla!
Hej på er. Här har vi också riktigt ruggväder,men det är ändå mysigt.
Ha en bra dag på er.
Kram/Marina

Hej alla!
Här är det också höstväder med regn och blåst. Ska köra till Kalmar om några timmar för att gå på ett möte. Skulle helst bara vara inne och slappa idag med en kopp te och tänt ljus, men få göra det ikväll i stället.
Ha det så bra idag!
Kramar Mia
God dagens igen.
Asma av ljus!!ja man kan ju bli sjuk av allt tydligen..Mys på.
Elisabeth..Blir du inte trött??
Vi hadde gråväder i morse, men nu tittar solen fram.Ha de gött.Alla.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Här har vi sol och fint - men jag har tappat lusten lite att skriva här inne tyvärr - då det "igen" är mycket påhopp på mig som person och trådar! ! Jätte synd tycker jag - då det enda jag vill är aTT HJÄLPA!
Får se hur jag gör framöver - vilar nog ett tag! Eller håller en låg profil!
Ha det gott allesamman:-) på återseende!
Vänligen Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"

Jane, det är många som verkligen VET att du vill hjälpa och är otroligt tacksamma för det. Ta till dig det, du är värd så mycket.
Sen önskar jag att påhopp inte skulle få ske, men vissa reagerar så tyvärr, och förstår inte att man tar illa vid sig. Acceptans av andra och deras åsikter kan vi inte få nog av. Att ta ansvar för våra tankar och ord..
Jag kommer att hålla utkik efter dig iallafall :))
För mig är du alltid välkommen och kommer sakna dina trådar och inlägg!
Kram
#14 Tack!
Kram Jane
#16 Tack chik