Artikel om mig...
I Aftonbladets Bilaga tidning Sofis Mode kan ni läsa en artikel om mig för det som är intresserade.
Den är ute i affären idag!
Med ljus hälsning
Erika
Kul, den ska jag köpa Erika …tack för tips.
Kram Jile
Tack Erika.Skall kolla på det. Intresant.Lena
Lena.P är jag i verkliga livet.
Oj - den ska jag köpa - kul Erika:-)
Kram Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"

Den skall jag köpa, helt klart. Tack för att du tipsade oss.
Jag skall straxt åka till byn, för det är ändå lite annat som jag skall inhandla. Så då skall jag komma ihåg att köpa bilagan med idag.
Kram!

*Ler* Jag brukar aldrig köpa en dagstidning men nyss när jag stod i kassan i Ica fick jag en känsla av att jag skulle köpa Aftonbladet och underade dån sekund varför då, köpte den inte men nu förstår jag varför jag skulle ha den, ska snart åka och tanka bilen så jag köper tidningen då 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
#6 Vad härligt när intutionen säger saker eller att man bara dras till något. Speciellt när du inte brukar köpa dagstidningar. Jag är dock inte med i aftontidningen utan i bilaga tidningen Sofis mode. Men jag antar att du förstår det.
Kram Erika

Jag kunde inte finna Bilagan idag när jag handlade Aftonbladet. Och så var jag till kiosken nyss och höll i Sofia Mode och tog inte tidningen. Hade missat att det var den bilagan. Jag frågade i kassan om det bara var mode i den, - ja, svarade hon. Jag får åka och köpa den, vill ju se artikeln om dig. Skall alla fall ut en sväng till och jag hoppas att den finns kvar då.
#8 Den här gången är det inte enbart mode i den utan även artikeln om mig. Men annars är det en massa modereportage i den.
Den ska säljas mellan den 22-24 september står det på.
Det var en jättebra artikel om dig Erika
, kan rekommendera fler att köpa tidningen och läsa om dig. Kramiz
#10 Tack så mycket! 

Köpte den och kan bara hålla med Kvickast. Jättebra artikel! Och så fick denna sida lite reklam också :)
#12 Ja, jag gjorde lite reklam för övernaturligt också. Det var väl bra! 

#13 Javisst 

Jätteroligt Erika! Ska absolut köpa den..Kram Anna
Jag fick också en intuitiv känsla när jag fick ögonen på tidningen idag
men tänkte "varför ska jag köpa den idag när jag aldrig gör det annars"
Men imorgon då…
Tack Jile, Chik Jane, Britt-Marie för att ni delar min glädje. 
Ville visa min tacksamhet till er!
#17 Chakra; den finns att köpa imorgon och på torsdag med! Kram

# 18
Vad bra att den säljs någon dag till. Hoppas verkligen att jag skall få tag på den. Kom aldrig till någon kiosk eller affär mera idag. Men skall kolla om jag kan få tag på den i morgon. För då vet jag att jag måste ut en sväng alla fall.
kram

Jättebra artikel Erika! Vackra foton på dig också 
Kramar
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Tack snälla Elisabeth!
Kraam
Jätte fin artickel Erika - och vad bra du gjorde reklam för några forum:-)
Kramar Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
#24 Jag passade på att göra lite reklam och sprida det här så gott jag kunde. Tack goa Jane! Kram
Har läst din fina artikel nu och så vacker du var på dina foton!
Kram Indiania
" Var nära naturen - var när dig själv "
**Nu ligger den ute som en artikel på Aftonbladets hemsida också.
Se här:** http://www.aftonbladet.se/wendela/article5840838.ab**

Erika, jag fick tag på tidningen idag och det var verkligen en bra artikel och så fin du är på alla bilderna.
Tack för att du tipsad oss.
Kram
#26 Tack Indiana!
#28 Den fanns kvar! :-) Tack vännen! Kram 
Jättefin artikel Erika och vackra bilder!
När jag gick från kiosken med tidningarna i handen stoppade en äldre dam mig, och hon frågade om jag kunde visa vägen till Baptistkyrkan.Jag följde med henne en bit, och när jag skulle gå till mitt sa hon "Här ska du få en tidning (Hemmets vän), och när du läser den kommer du möta Jesus"
Hon ville gärna haft mig med på symötet i kyrkan, men jag tackade nej.
Nog hittade hon dit själv alltid!
Förlåt Erika att jag skrev dethär i "din" tråd men det hände precis när jag köpt tidningen så jag kopplade ihop det på något vis.

Jättefin & bra artikel Erika & du var så fin på bilden!
Kram Anna
Köpte tidningen idag! Jättefin artikel Erika, verkligen, var stolt över den vännen <3<3<3
#30 Vilken lustig incident! Tack för att du delade med dig av den och dina ord!
#31 Tack Anna!
Tack vännen!!!
Oj vilken tur Erika, att artikeln fanns. Glömde helt bort att köpa bilagan förstås :-(
Intressant att läsa din uppväxt med det andliga. Detta med hur du beskrev hur du såg gubben med blåställ . Har ju undrat hur ni ser dom på för vis.
När jag lade mig för att ge mig själv healing så bad jag om att få se en bild av någon när jag blundade. Det börjar flamma som rökmoln eller hur man ska förklara framför mina ögon. Sedan blir jag så trött och somnade av en stund. Lika varje ggn. Tycker att det är så fascinerande. Att de finns med oss….
Tack för din artikel, det kanske stod mer i bilagan? Får höra om den finns kvar. Har ju börjat få den andliga tidningen "Tara" och tyckte den var bra. Kanske du kommer med där med.
Du var så fin Erika.
Kram Jile
Jättebra artikel och så vacker du är!
Kram/Marina

Jätte roligt att läsa om dig och hur allt började! :) Kram Jenny
#34 Det var så lite så Lena. Tack själv för dina ord om artikeln!
#35 Ja, det är lätt att missa bilagan. Men det var ju bra att den finns på internet. Glad för det! Det står samma som i tidningen. Det enda är att det finns med en annan bild av mig när jag sitter på en brygga. Men den kan du ju vara utan
Kram Erika
#36 Tack!
#37 Alltid kul att dela med sig och att någon annan finner det intressant. Kram Erika
Jag försökte få tag i bilagan men hittade ingen, blev glad när du la ut länken till den.
Bra artikel och jättefin bild på dig.
Tatsu
Fick inte tag i tidningen så jag läste länken du lade in. Jättebra artikel!! Kram

Brukar läsa Expressen på nätet, men igår blev det Aftonbladet… Kanonbra artikel, Erika! Och såå roligt med seriösa journalister som skriver om våra jobb. Lade ut den också på Facebook igårkväll, hade inte sett det här då. Det är väl ok? Ju fler som läser, desto bättre….
Elinor
Medarbetare på Övernaturligt i Fokus
#39 Tack Tatsu!
#40 Kram och tack!
#41 Elinor; Tack vännen, det är roligt som du säger att det känns seriöst för det är ju tanken med det hela. Det är helt ok att du lade ut den på FB. Kram på dig! 

Erika - jag pm:ar dig. Har fått en förfrågan om en grej som är lite långt bort från mig, men närmare dig.
Kramis!!
Medarbetare på Övernaturligt i Fokus