Hur ska detta förklaras?
Vet inte riktigt hur jag ska börja detta. Men under 3 dagar så har en klasskompis varit hos mig för vi har haft innedagar på universitetet. Igår kväll så började vi prata om min mormor och huset som nu min mamma tagit över. Jag, min son och S 8min kompis) stod, av någon anledning i hallen, och pratade. Jag med ryggen mot min sons rum, sonen stod vid dörren in till mitt rum och S stod med ryggen mot toalett dörren.
jag börjar helt plötsligt rysa och kände någonting som tog andan ur mig. Jag fick panik, kändes som om jag tappade andran. Hela jag blev iskall och det kändes som om jag skulle svimma. Jag började dra i tröjan, det kändes nämligen som om det var någon som klivit in i min kropp. Med ett ryck så försvann det, det var inte mer än kanske 5-10 sekunder (svårt att uppskatta tiden) S och min son backade för de kände att det blev som en kall vind kring deras ben. Sonen backade mer än S, han drog liksom bak axeln mot väggen och menade på att det var någon som stod bredvid honom.
Det var jätteotäckt, eftersom jag blev helt paralyzerad och jag inte kunde andas.
Är det vad jag tror det är? -någon från den andra sidan som försöker kontakta oss?
Vad tror ni?
Jag hoppas att någon av de mera kunniga ser ditt inlägg och talar om för dig vad som hände..du har varit med om något verkligen speciellt här och du behöver få utreda det. Det är inget farligt det som du varit med om så du behöver inte alls vara rädd!
Och ta ingen notis om # 1..det är inte den riktiga Jeremina, utan ett elakt troll..det är visst dags nu igen..
U R us
Idag är jag inte alls rädd för det som hände, utan jag är enbart trött. Känner mig tung i huvudet och allmänt sliten.
Tar absolut ingen notis av det tidigare inlägget för jag vet själv vad jag varit med om och att jag mår i övrig bara fint
vill elaka troll kommentera saker så får mangöra det så länge de själva mår bra av det.
Hejsan.
Jag har varit med om en liknande händelse för några år sedan:
Jag skulle iväg och para min katt hos en kvinna jag bara pratat via internet och tel. Vi bestämde tid och plats..När vi träffades var det som om vi känt varandra sedan länge…"lite mysko" För att göra berättelsen kort så berättade hon för mig att hon var medial. Och jag sa att jag oxå var det.
Då berättade hon om en byggnad som det troligen spökade i för när dom hade möte så var alla otrevliga mot varandra..Redan när dom stod utanför huset var folk osams…Det var en kompis till henne som sätt en grönklädd man som gick genom baracken…Så vi bestämde oss för att åka dit dagen efter…Den hösten var supervarm så vi öppnade fönstrena i aulan för att vädra ut. Jag gick igenom huset svetten rann för det var varmt. Gick ut i köket för M stod vid spisen med ryggen emot. När jag gick fram mot henne så började jag huttra av kyla men backade jag så svettades jag..Testade några ggr för jag trodde jag blivit knäpp…Helt plötsligt hör jag mig själv säga: HAN STÅR BREVID DIG…"M" nickar…Jag går vidare och då tjoar hon till mig att han kommer mot mig…Hinner ej mer än ta ett steg in i aulan förren det händer: Det kändes som om någon slängde en hink med iskallt vatten över mig…Skrek till av chocken för det var som om hela ryggraden frös till is…Sen utan någon förvarning började jag gapskratta…Sen började mina ögon tåras kändes som hela min kropp brann…jag stortjöt…Skrek att jag måste ha blivit tokig..Jag svettades så jag var dyblöt…Dom andra kom inspringandes och frågade va det var. Jag bara skrek…Sen var jag tvungen att springa ut höll på att kvävas…
När jag lugnat mig så sa jag att den grönklädda mannen ej var en ilsken militär utan en gamal bonde vars bondgård brunnit ner och det fick jag veta genom hans känslor som jag kände av….Hans fru hade brunnit inne…Han hade hela tiden trott att M var hans fru men när han såg mig så tog han chansen att försöka berätta vad som hänt….Innan jag åkte hem sa jag till dom att ta reda på om jag haft rätt…Någon månad senare ringde M och sa att jag hade en fullträff och det bästa var att mannen var försvunnen och folket i huset var sams…
Detta tog lång tid för mig att bearbeta för det var en chock att få va med om detta…Men samtidigt en gåva som ingen kan ta ifrån mig..
Så Indigo var glad för det du varit med om…Alla kanske ej få uppleva en sådan sak..
Kram
Jag är inte alls glad för det som hänt, för jag har inte alls varit förberedd på att det ska hända. 
Tror inte jag någonsin kan förbereda mig på om det händer igen, för jag vill inte att det ska hända mig, det var inte alls en behaglig känsla.
Indigo…jag skickar ett pm till dig! Jeremina! 
Halloy!
Spännde berättelser ni har #0# och #4#. Jag har inte varrit med om en sådan händelse, men moderns åldrige man har det.
Indigo, ni var ju tre som upplevde olika saker samtidigt, så din upplevelse stämmer, det är jag säker på.
Kram Stefan
#7 Ni vet vem jag är i alla fall….Kram Jeremina!
Jeremina…. "trollen" kan aldrig bli som du. Du är den goast person som finns på denna jord. Kram. Pirkko,lino
# 6 tusen tack 
#7 jo då jag är helt övertygad om att besök från andra sidan duggar tätt här hemma, men spännande? nja det vet jag väl inte. Men det är förmodligen för att jag inte är mogen för detta just nu
Övriga kommentarer… varför lägga ner energi på någon som ställer till med så mycket oreda? Det är ju verkligen att ge dessa "troll" vatten på sin kvarn.
Sen har inte dessa kommentarer någonting med min tråd att göra, eller hur? 
Jeremina..jag har sagt förut, men säger det igen..du är en klippa! 
U R us
Tack för era fina ord fast tråden handlade ju inte om mig så jag hoppas att Indigo inte blir ledsen. Kram på er allihopa!
så här fyra månader senare så har jag accepterat , att det var någonting unikt som jag fick vara med om och det har tyvärr inte hänt igen för idag skulle jag hantera den upplevelsen annorlunda
Sån dålig respekt mot TS att ha dessa kramkalas och ryggdunkningar i denna tråd. Varför inte bara ignorera. Ursäkta TS för mitt inhopp men detta är vanligt förekommande här och börjar irritera mig ypperligt.
# 16 om TS står för trådstartare så är ditt inlägg helt okej 
Ja, det står för trådstartare
# 14 <3