Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettintuitionsövningar
Läst 1462 ggr
aangeleyes
0

Övning

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad får ni för info/känslor om den här personen ? Skriv gärna ner allt ni får =)

Kraaam

Choklad
0

Är han tvilling?

kallsinnig, kaxig, vet allt, kan allt (tror han)Flört

gillar att surfa…eller åka båt, vattenskidor

Offer för något, (har han trampat på något och skadat sig? Jag ser honom trampa på ett spik som sitter på en bräda)

ledsen men det är allt jag såg…

jag får mycket ont i ögonen av honom, har han skadat dem på något sett?

U R us

aangeleyes
0

Hej

Nej han är inte tvilling

Inte mycket för vattensport

Han har haft ont i lilltån men ingen vidare skada

Han fick en ögonskada i vänsterögat när han jobbade.

Vet allt och kan allt är väl det som passar in rätt så bra :)

kaja
0

En cool kille utåt sett, men innerst inne ett varmt hjärta som klappar. En kille som är lite osäker på sig själv att inte duga.

Kramar

aangeleyes
0

Ni får spinna på lite mer innan jag ger svar =)

Choklad
0

#2 Men det är något med hans huvud, eller hans tankar…något med hans högra huvudsida…något med dubbelt, likadant..är det du som är på bilden?

Jag känner även att han är en "tjejtjusare"  trots kaxig attityd en känsla av utanförskap…behöver  värme, närhet, men döljer det väl.

U R us

razina
0

Liite kaxig som ovanstående skriver men ändå med barnasinnet kvar. Gillar humor, känns som han skrattar mycket. Tror han är intresserad av musik. Får upp en solresa också. Ganska nyligen. Känns överhuvudtaget som att han gärna reser, ser nya platser och provar på nya saker.

Känns som han är en förebild åt en liten pojke. En lillebror eller så? Denna lilla pojke ser upp till honom mycket, vill gärna göra som han gör.

Tycker mycket om musik, som jag skrev, och även film. Känns som det finns en manlig, lite äldre skådespelare han gillar mycket och gärna ser på filmer där han är med.

Han känns som lite mammas pojke.. och är inte så kaxig och nonchalant som han ser ut på bilden ;)

aangeleyes
0

#6 hej menar du att en solresa precis har varit eller att det kommer ske en snart framöver?=)

Kommer ge svar till alla snart men vill veta lite mer :D

razina
0

#7, kändes som att han hade varit på en solresa nyligen, men jag ser mycket resor överhuvudtaget framöver också :)

Elisabeth-J
0

Jag hoppas att du har personens medgivande till avläsningen här? Om man vill att andra ska läsa av en annan person så ska personens medgivande komma fram till mig som Sajtvärd innan för ett ok att lägga ut det på forumet. Den står även i reglerna om det här och något medgivande har inte komit till oss.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Choklad
0

? jag trodde att det fanns /finns tillåtelse från personen på fotot…ber om ursäkt och till mitt försvar så vill jag säga att jag verkligen trodde  att tillåtelse finns från personen på fotot.

tag bort min avläsning om så inte är fallet…

U R us

aangeleyes
0

# 9

skulle aldrig i hela mitt liv lägga ut bilder på någon annan om inte tillåtelsen finns, det är helt emot mina principer, tycker det är tråkigt med sånna påhopp när jag redan kollat läget.