Hjälp!!
kan förmågan ligga i släkten???
min mamma åker runt och tar bort saker
min bror uppleversker
min syster upplerver väldigt hämska saker
jag ser också saker men inte lika mkt jag hör mest.
min pappa tror inte på sånt där säger han men jag vet att han märker ( se mer i mitt andra forum: spöklikt )
min hund reagerar på t.ex ett ställe där jag såg en kvinna från andra sidan
jag undrar kan de ligga i släkten
Lugn Alla har vi olika sätt och se saker.. Som jag har massor som inte liknar andras.. Men jag tror du kan ärva förmågor…
Nila - Ja, jag tror det kan ligga i släkten. Kolla t.ex paret Öhrnberg i Det Okända, både mor och dotter är mediala. Och andra sidan så har alla förmågan att uppleva det paranormala. Det varierar bara i grad. Vissa har lätt för det och andra svårt.
/Fredrik
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"
JanOlsson - Jag tycker dom är jättebra. Särskilt Camilla. Hon har nästan alltid rätt. Vad ser du för nåt misslyckande hos dom?
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"
Nja kanske inte i dom personligen. Men själva tävlingen. Lite orättvist att säga att de är dåliga jag har aldrig träffat dom men jag får inte mycket tillit när jag ser dem men jag kan ha fel…
#6 tycker mer själva tävlingen var dålig i sig. Att hjälpa människor öppna sig mer och påbörja en slags utbildning och bli lämnade halvvägs. Som ut i det tomma intet. Tycker jag är lite oansvarigt mer.
men titta på alla dessa är det inte skrik i ena programmet så är det elaka andar i andra. Jag har släppt alla dessa program de ger ingen rättvis bild av det. Okej mer intressant om man har en kvinna som skriker var gång något låter eller nuddar vid henne. Men vad då det händer alltid. Om du är öppen.
Eller hemsökta hus där det sitter en kvinna allvarlig och berättar vad som hänt och så slänger vi in lite effekter. Snälla någon vem ser allt sådär?
Sedan har vi dom som söker kända andar. Blev en nivå till i skalan för skit program.