Min dröm [Snälla tyd den!]
Heei,
Jag var i Turkiet den 22/8 - 5/9. Jag blev mycket färst vid mina kompisar jag fick där [Kypare] Och jag vet inte hur mycket jag har gråtit för att jag saknar dom. Jag har bestämt tillsammans med min låssas syrra att vi SKA tillbaka om vi så ska gå dit nästa sommar. Nu till min dröm:
Jag drömde att vi kom tillbaka till Turkiet i lördags natt. Alla blev förvånade och gapade stort eftersom jag kom tillbaka efter bara 2 veckor. Alla fick en kram och den kyparen jag är mest fäst vid sken som en sol, alla var verkligen glada! Samma kväll var det tema kväll i resturangen och alla kypare var klädda i rosa/rött/lila. Sen vaknade jag.
Vad kan detta betyda?
- Vad skulle du ha gjort om himlen lämnat dig

Att du behöver lära dig att kypare i Turkiet älskar alla svenska flickor, men bara max två veckor åt gången. Jättepraktiskt, hinner aldrig tröttna. Nya tjejer hela tiden, alla med en sådan tillvaro ler hela tiden.
# 0
Om vi säger att alla personer du drömde om är du själv, vilket för det mesta är så fallet i en dröm, så innebär det att du är en kärleksfull och omtänksam person, som lätt kan ge och ta emot kärlek. Jag tror att du också längtar efter någon att krama…
U R us

#1 Jag vet, men jag håller ju fortfarande kontaken med dom. Så koll har jag allt.
#3 bry dig inte om #1 H*n är bara ute efret att såra andra och bråka…nu har han hittat en ny tråd att ta sönder..om du vill ha mer hjälp med drömmen så kazn du PMa mig om du vill
Kram
U R us

1# Han har ju äntligen hittat sin lösgom så jag tycker han borde vara nöjd och glad nu.
å få slut på dina dumma fasoner.
# 7 Hahahaha ja…
U R us

Å du nr 1#, När Din lösgom har varit borta så länge så har du väl druckit massor med fruktdrinkar när du haft så dåligt status i munnen.
Det kanske är #1 som är turken!? 
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"

Ja precis, genom sig själv känner man ju andra, ha haa…

Du milde tid. Stackars TS har fått ett (1) seriöst svar på sin fråga, resten är söndertramsat av de öppna och andliga. I rest my case, your Honor.

#13, Verkligen seriöst