Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: medlemspresentationer
Läst 724 ggr
JanOlsson
0

Beskriva mig

Tänkte jag skulle beskriva mig lite. Många kommer nog undra om jag är frisk men jag tar risken.

Jag har alltid gillat det övernaturliga eller övernaturligt vet jag inte om det är när det är en del av ens liv så är det mer och mer naturligt.

Jag jobbar inte med detta fast jag gillar det massor då jag har gått lite små kurser men de ger mig inget då många som har kurser redan från början låg efter mig basic hade jag redan i grunden. Men för vissa är det jättebra.

Jag är mycket självlärd och det jag kan har kommit naturligt hos mig. Jag har förmågan att röra mig till olika platser i mitt sinne och kan på så sätt beskriva platserna i detalj vilket har intresserat många. Detta behöver jag inte gå ned i trans för att göra men lite musik så klarar jag det.

Jag har nu senast haft turen att en person som jag inte kände sedan tidigare frågade om sin mammas döda vän som dog oförklarligt och inget lik hittat om jag kunde hitta någon information. Det hela slutade med en karta som de använde och började gräva där jag trodde hon låg. Det har nu hittats ben där som är på analys så vi får se kanske inte är hon men jag tror det….

Healing och avläsningar gör jag på fritiden, det är lite sådant som är basic som alla kan så det är inget jag satsat på riktigt då alla kan sådant automatiskt så kommer det inte utveckla mig.

Jag har också lärt mig att lika lätt som att resa på jorden via mitt sinne så kan jag resa till mina guider och liknade. Detaljer om det kan jag berätta om någon är intresserad det är ganska mycket att ta in så därför håller jag de detaljerna själv och berättar för de som verkligen vill veta mer om sådana resor.

Jag har bra kontakt med mina totem djur (de jag sett i alla fall).

Jag har gått och spökvandrat på olika ställen inte för jag tar det på så stort allvar men det är trevligt att göra har varit på löfsta slott ( med bara en personal) och beskrivit stället i detalj och det visa sig vara det jag såg ur allt var innan det brann ned. Så sådant är roligt.

Ja vill ni veta mer så fråga på eller har frågor jag kanske kan svara på om er. Ingen garanti men kanske om ni släpper in mig att jag får fram lite rolig information.

sandra1977
0

det är ingen här som undrar om du är frisk …detta som du beskriver är vardagsmat här inne…löfsta?? är du från norrköping?? kul att du hittade hit o välkommen!!Glad

JanOlsson
0

Japp Norrköping/Linköping…

Ja men det lilla jag beskrev där är ca 1% det riktiga som kanske inte är så lätt att ta in för folk är resor och hur jag gör dem och framförallt vad jag ser…

Resten tror jag de flesta varit med om någon gång i sitt liv eller jag hoppas i alla fall.

Denna kommentar har tagits bort.
JanOlsson
0

Oj vad du måste ha och göra *ler* skriva det i varje råd lycka till självhar jag ett liv jag tänkte återgå till

Denna kommentar har tagits bort.
Jane-Lyzell
0

Välkommen in på forumet:-)

Vänligen Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

wolfie
0

Välkommen hit till ÖN!Hoppas du kommer att trivas!