Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: redskaptarotpendelkristaller
Läst 1063 ggr
koralliz
0

Tarotkortlek.

Hej!

Jag har en tarotkortlek men som det känns nu så skulle jag behöva köpa en ny. Men då kommer det till min nuvarande kortlek….kan man eller ska man inte slänga en tarotkortlek, det känns inte inte riktigt rätt på nåt vis att slänga den vet inte varför men den kanske vill ligga kvar i sin påse.

Hur gör ni när ni byter kortlek?

ina3
0

Jag hade sparat den, du kanske inte trivs med din nya, då kan den gamla vara bra att ta fram.

~ Medarbetare på Tarot ~

Elisabeth-J
0

Jag sparar alla tarotlekar, slänger inte bort någon men jag tycker att du ska görs som du själv känner, det finns inga rätt eller fel, var och en gör det som känns bäst.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Denna kommentar har tagits bort.
Anna-H-K
0

#2 Håller med Elisabeth, gör det som känns bäst!..Men min lille 4-årige son Alexander fann min nyinskaffade tarotkortlek & hade ju helskoj med den en stund…sen var det bara att kasta det som fanns kvar av den..SÅ…allt har en mening, jag skulle nog inte ha den helt enkelt Tungan ute

Jinaum
0

Jag skulle spara den. Kanske jag skulle stötta på någon som var ämnad för leken. Man vet aldrig. :) Säger ibland att ibland tror jag att jag undermedvetet köper saker till andra när de är ämnade för mig själv men slutligen inte passar.