Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettandlighet
Läst 2369 ggr
Ghosthunter
0

The Oregon Vortex

Detta är ett mysko ställe mitt ute i skogen någonstans i Oregon, USA, där alla naturlagar tycks vara ur spel. Självklart kan alla konstiga och bizarra vinklar lura ögat, men det tycks vara mer mystiskt än så. Instrument på flygplan slås ut, märkliga foton av energier, bollar rullar uppåt, en borste står av sig självt mitt på golvet, m.m. 

Olika mätinstrument tycks också bestrida teorin om att allt bara skulle vara "synfenomen". Dessutom har platsen varit ett indianläger och där brukar ju mycket andliga och oförklarliga energier finnas.

Titta på detta och döm själv: http://www.youtube.com/watch?v=ZVNM9VTp2DE&feature=related

Här är den officiella hemsidan: www.oregonvortex.com

Googla om ni vill se mer!

/Fredrik

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

unauthorized
0

Lustiga huset finns på många platser, finns något liknande på High Chaparrall i Småland. Vad i filmen är det som är märkligt?

chik
0

Intresant.Men kan inte Engelska…..

High Chppi.Fins det ett hus där allt är bak o fram o det är himla konstigt att gå där.

Men så fins det platser där det är energier i marken som på verkar oss.

Har googlat med inte funnit vad dom är.

I bland blir man frustrerad när man inte kan finna saker. Lena.

Lena.P är jag i verkliga livet.

chik
0

Ghost!!1Du bor ju i Gbg.Kan vi int ordna så att vi kan träffas o åka till något ställe där det spökar.

För det har jag unte heller funit på data,O det hadde nog varit några som hängt på det.Bara en tanke..Lena

Lena.P är jag i verkliga livet.

Ghosthunter
0

#1 Jag trodde faktiskt att jag aldrig skulle kunna komma överens med dig. Visst är det ett lustigt hus, eller kanske plats, och tänk vilken bra affärsidé. Det drar nog mycket folk, så det är bara till och hova in pengarna.

Sen har jag ju inte påstått att själva filmen skulle innehålla något märkligt, men även här har du helt rätt! Naturligtvis finns det inget märkligt i den filmen..inget alls, faktiskt!

Värmland"

unauthorized
0

#4 Ja det var som tusan Skrattande

Fast hade du hållit den kommentaren ett tag så hade det nog dykt upp en massa förslag på hur naturlagar och annat skulle vara upphävda…

Ghosthunter
0

Ja precis, så därför ber jag er, gott folk, om ursäkt om jag har vilselett er på något vis och vill härmed förklara denna tråd som uppklarad och stängd. End of message.Tyst

/Fredrik

Värmland"