Förvirrad
Hej
Jag är rätt så förvirrad vet inte riktigt vad det är jag vill göra med mitt liv jobb osv. Har precis fått ett jobb på ett cafe där jag trivs väldigt bra men är väl inget yrke jag skulle vilja syssla med tills jag går i pension. Det enda jag vet är att jag skulle vilja starta eget men har dock inte kommit på vad det är isåfall. Jag är relativt ung så har tid och fundera men jobbigt och inte veta vad det är man vill med livet. Någon som kanske kan hjälpa en på traven ? ! =)

"Skapa ett minne av framtiden"..Kanske låter helvirrigt..MEN tänk på & visualisera hur du vill att ditt liv ska se ut om (säg 5 år) Tänk på detta ofta & du kommer att ta stegen bit för bit fram dit..
Tror att du är på rätt plats just nu, du trivs, träffar många goa människor…låt allt ha sin tid..Jag lovar di, du kommer att nå dina mål när tiden är inne..
Bara några råd från mig!
Kram & allt gott önskar jag dig! Anna
#1 hej tack för ditt råd =) Det är just det jag vet ju inte vad jag vill liksom, jag lever i en relation den är super bra men en dröm jag alltid har haft är o resa under några månader och vet inte hur han ställer sig till det då är det massa praktiska prylar som måste fixas. En annan väg är det där vanliga svensson livet som inte är speciellt lockande men ändå´, jobba, skaffa hus, kids och lite mer därtill. Visst det är väl inte bara neg men vill ha nått nytt i mitt liv och jag vet inte vad det e jag söker efter :S Kramar

#2 Jag förstår..Har befunnit mig där själv då jag var ung 
Men jag är ganska säker på att du kommer att "ledas rätt" på vägen & att allt blir som det ska vara..
Behåll dina drömmar & mål..Kanske göra en "för & nackdels-lista"..Skriv ner det som ger positivt in i ditt liv samt det negativa…vad ska bort? Plocka bort det succesivt..låt det ta tid men jag tror att du kommer att hitta helt rätt i "vad du ska göra" 
Kram
#3 okej jag ska göra ett försök och se vad som händer och sker tack så mycket =)
Kram
aangeleyes.Håll drömarna vid liv.För helt plötsligt så har du startat något eget…Lycka till på din väg. Lena
Lena.P är jag i verkliga livet.
det är bara att hänga med…. allt har sitt syfte och när tiden är mogen kommer nya saker att ske….