Dagens kram...

Jag hänger gärna på i kramkalaset..sänder varma energikramar till dessa goa tjejer!
Anna

Hänger på i kramkalaset och skickar varma kramar till er!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Kramar får man aldrig för mycket av
Hänger med jag med.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Jag skickar också kramar till Jile och Chik!
Med ljus och kärlek... Tina
Hänger oxå på kramarna…..
#6…Oooohhhh… villken söt midsommartroll….sådana kan man inte bli rädd för…bara förtjust i…..
Kram
Eija
Dubbelkram från mig
# 6
Inte visste jag att Du var så vacker Jile…
Kramiz på Dej!
#7 javisst är trollet fint :-) man blir glad när man tittar på henne. Det är min sambo som gjort denna, säger att han är lik granntanten som kan vara lite sur ibland…hoppas hon inte går in här och ser detta nu. Kramiz..
#10 Ha..ha Sisa nej ibland blir man överaskad
kramiz
kramas gillar jag KRAAAAAAAAAAAAAm
# 12
Nej, då kan det inte vara likt Dej,…sur ibland…
kan Du kanske vara, men inget jag märkt och inte heller tror jag att Du är lika sur som Granntanten, Ja, tänk om hon läser… 
Ha en fin dag, Jile Du och hela Din familj…
Sisakram
#14 Hi,hi ja man vet aldrig. Men grannen är ju till åren och hon har långt grått hår som lin. De eldade i en tunna på gården och det luktade plaster så jag måste ringa för att Felicia har ju astma. Frågade om det var ngt farligt de eldade. Ja det kanske är en sak som inte är så bra sa hon, och knallade ut i nattlinne och utsläppt hår :-)) jag så g henne stå vid tunnan i röken , med utsläppt hår och det som ut som hon gjorde en riktig häxbrygd. Fick mig ett gått skratt…inte elakt menat även om det kanske låter så.
Kramiz
Kanske hon är en häxa,
tagen ur någon saga… 
Kramiz tillbaka

Hänger på i kramkalaset jag med.
Och idag har jag kramat om både lilla Thea och min ynste son,Ullis och så min faster Alfhild som fyller 87 år idag. Hon blev så glad när jag kom med blommor till henne och ett foto på lill gumman Thea.
# 18
Jag vill också ge en kram till Dej, Britt-Marie
för att Du månar så mycket om Dina närmaste och om
Dina medmänniskor…
Sisa
#20 Då hänger jag på och kramar dessa jag med :-)
Tackar så mkt har inte sett detta förrän nu, kramar tillbaka till dig snälla Sisa,och er andra för nu är ju dagen räddad.
på er,