Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettofftopic
Läst 856 ggr
Red-Lady
0

God morgon

God morgon på er alla, Här är det bara 2och halv grader varmt ute,

Idag blir det en tung dag, Min kära lilla Zedd Har varit död i ett år idag. Det gänns väldigt tungt. Jag har tänkt många gånger tänk om jag kunde ställa fram tiden, Så att jag gunde få min älskade Zedd till backa. Det gör så ont i ett morders hjärta, Det är så mycket jag skulle villa fråga honom om, Som jag inte fick svar på.

Ha det gott alla vi hörs

Songhios
0

Oh, så tråkigt!

Mina varma tankar till Dig idag! Må Du få kraft att orka igenom denna dag!

Kram/Inga-Lill

Red-Lady
0

Tack Inga-Lill

Allt känns bara så tungt, Ha det gott

Elisabeth-J
0

God morgon!

Tänker på Zedd och er denna dag och sänder er varma kramar!

Idag är det tvätt och städning som gäller, ska fixa i gästrummet så det är klart när Markus och Eva snart kommer hit, dom kommer den här veckan och har behandlingar en dag, sen åker dom vidare och återkommer igen efter två veckor. Får även fikabesök idag så det blir trevliga avbrott :)

Önskar alla en fin tisdag!

Tänder ett ljus här idag för minnet av Zedd.

Kramar

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Elisabeth-J
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Till minne av patrick Swayze.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

chik
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Morgon på er alla.

Önskar er en bra dag.N.Halland har vi sol ,så vi får en fin dag även i dag.

Red-Lady.Jag tänker på dig o de dina. O jag tänker ofta på Zedd o i dag tänder jag ett ljus för honnom…Så tag hand om….Lena.

Lena.P är jag i verkliga livet.

chik
0

Elisabeth.Vad roligt med sådant fin besök. Kan bara hålla med om filmsnutten om  Patrick.Swayze….

Red-Lady
0

Tack snälla. För att ni är så goa här. Jag skall till graven sedan och tända ett ljus för lilla Zedd. Jag tänder många ljus här hemma med.

Tack

Elisabert

Tack

Chik Det var en fin ängel Tack skall du ha,

Red-Lady
0

but

Trisha
0

Tänker på dig Elisabeth och hoppas att det blir en vacker minnesdag - han sådde ju mycket fint, din son.

Varit en vecka av mycket känslor, senast igår blev min dotters underbara, urcharmiga kisse dödad av en hund. Det var hemskt. Vi hade en så vacker begravningsceremoni ute i skogen, blev så fin viloplats för kissen.

Vissa djur kommer verkligen in i ens liv och bara vräker upp dörrarna till hjärtat. Det här var en sån kisse. Så mycket gråt igår… Och innan dess lite händelser som också gick hela vägen in.

Så jag fortsätter vandra denna dag och möter det som kommer i min väg, inser djupare än någonsin att det är det nakna, öppna, kärleksfulla hjärtat som gäller….

Ha en underbar dag alla! Nu ska jag dra från Stlm o hem till E-tuna för min meditationscirkel ikväll.

Elinor

Medarbetare på Övernaturligt i Fokus

chik
0

Trisha.Fy vad hemskt..Krama din Dotter från mig..Lena.

[Sisa]
0

Ljus och värme till Er…

Det gör verkligen ont inom oss, då vi mister dem vi älskar

och jag vet, det är svårt att släppa taget…

Hoppas Ni får en fin Dag, och att Ni kan minnas de finaste

stunderna…

Varma kramar från Sisa

Red-Lady
0

Tack skall du ha Sisa Ha det gott

TantAlma
0

Sänder dig varma tankar Red-Lady och ljus till Zedd, må ni ha en alldelles ljus och kärleksfull årsdag trots sorg.

Är hemma illa mående och frusen idag. Hoppas en dags vila ställer mig på benen igen.

Önskar även resten av Öns medlemmar en ljus och fin dag.

Alma

Red-Lady
0

#13#

Tack TantAlma, Jag hoppas att du snart bli bätre, Jag tänker på dig med, Ha det gott vi hörs, Tack ännu en gång

OmShanti
0

God Förmiddag till er alla.

Morgonen började med strålande sol, vantarna har åkt på nu även i Skåne, iallafall på morgonen då jag cyklar. Lite molnigt nu.

Sänder en stor kram till dig Red-lady. Om det är ok så skickar jag även en liten spark ifrån min mage.

Mycket jobb just nu, och då märker jag hur viktig min Meditation och yoga är, att utöva varje dag..

Sänder er alla en smarrig äpplepaj gjord på hemodlade äpplen, massor med kanel och god vanlijsås!

Kram!

Marina2
0

Red-Lady varma kramar till dig,tänder ett ljus för Zedd i kväll.

Trischa så hemskt med kisen,men fint att höra att ni gjorde en fin ceremoni och plats för kisen.

Själv har jag gått en promenad i solen och njöt av det. Jobbat har jag också gjort. Nu ska jag köra och tömma boxen.

önskar er alla en fin dag.

Kram/Marina

Red-Lady
0

Tack skall du ha Marina2

[Chakra]
0

Tänder ljus för Zedd ikväll!

Och sänder varma tankar till dig Red-Lady!

Och en kram till Dig Trisha! Tycker mycket om orden du skrev "Vräker upp dörrarna till hjärtat"