Godnattråden
OJ! Natti natti, Sisa…..sov så gott o dröm sött…..
nattinattnatt!
fin bild sisa. och din med chik!

Fina bilder. Godnatt på Er och kram/Ninni

Nu ser jag att jag är Ett dygn för sent i denna God natt tråd.
Jag hoppas min sömn blir bättre denna natten. Har sovit lite oroligt. Är det någon som har kläm på om det ev är Fullmåne pågång?
Skall alla fall snart gå till sängs nu och önskar en God Natt, natten till Tisdag blir det nu.
Vi har haft fint väder idag och ganska så varmt långt in på kvällen.
Vi kanske hörs nått i morgon igen!
Natti natti =)
just nu är månen 97% och växande..
det kanske är därför jag sover så dåligt ;)
blir alltid kallsvettig och vrider bara på mig (något jag ärvt efter min pappa), så det är väl dörflr jag sitter uppe om nätterna nu de senaste dagarna =)
oj! förlåt, det ska stå *därför*
hehe =D
Natti på er..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Natti natti från Laila..( visste inte att man blir smartare av att sova..därför jag är så trött…jag behöver mycket sömn isåfall
)
U R us

Godnatt
smarta Laila
och
Britt-Marie, vilken jättesöt bild.
Jag var på en kurs och vid den första dagen, kom en man fram till mig och sa för jag gnölade att det inte serverades kött, att slutar du äta dessa djur lik, kommer du att känna dej piggare. Saken var den att under den veckan kursen var, kom jag senast i säng och var tidigast av alla uppe. Så det var ett önske tänkande av honom, för att han skulle stärka sin tro. Jag nämde vad han har sagt var dag. Att inte törs jag börja äta grönt, för då skulle jag väl aldrig sova. Sov gott en ny dag med nya möjligheter och utmaningar startar snart.
Godnatt Sisa, var du inne det visste jag inte :-) sov så gott , vi ses i morrn. Ska lägga mig jag med, börjar känna av min huvudvärk igen..puh. Ska lägga mig på spikmattan.
kram och godnatt
Jile
Jag kom precis in. Har suttit framför TV:n och sovit. Bättre att krypa ner i sängen…
Hoppas din huvudvärk går över tills imorgon. Spikmatta låter vasst… 
Nattkram från Sisa.
#21 Nämen Sisa var det så tråkigt på tv:n :-) ja kryp ner under täcket istället du. Ja man får hoppas att nackvärken ger sig. Spikmattan är en skönont upplevelse, men blodcirkulationen sätter fart på de stela musklerna samtidigt.
Nattinatti kära du. nattinatti till Eija också,
Jile
Återigen
En godnattkram till alla
från Sisa 
#26 ja vad snälla ni är och hjälpa till med tapetseringen till eran dotter. Du verkar va en go mamma du med Sisa. Då är ni väl trötta.
Ja då passade bilden på dig och gubben.
Kram och sov gott,
Jile
Ps! Hälsa din dotter
Nattinatti…
Nattinatti säger jag nu…hade nog ett inbrott på min balkong innan ikväll..grabbarna hörde balkongräcket skaka jättemycket och de var ute där när det hände..men de såg inget
. Och det var för stort för att vara ett djur, om det hade varit synligt…
U R us
# 35 Jo..det blev jag..men jag hade alla ungdomarna och deras kompisar hemma så de hjälpte mig att kolla runt i huset..och balkongdörren var öppen däruppe så vi letade överallt där …men det fanns inget..konstigt är det iallafall..saken är den att för några år sedan så var det en person på den balkongen en tidig morgon, som min dotter blev väckt av..han hade klättrat upp där och när hon skrek åt honom att ge sig iväg så bara hoppade han ner.rakt ner , det är långt till marken där..och utan att skada sig..märkligt..
Kram på er alla goa! Och nattinatti!
hehehehe (bilden) hade det kommit en sådan så jag fått eld i baken!
U R us
Hhaha! jaa de barnen de barnen….gonatt allihop fråm mig med!
U R us
#37 Ha..ha den var bra!!!!
Godnatt nu ska jag snart gå i säng tror jag
.
Sommarlovet är ju slut, och skolan börjar imorgon…..
'
Kram och godnatt..
#40 Ja , vi börjar i morgon=( Jag skulle vilja ha längre sommarlov.
Tack, Godnatt och Sovgott!
Kramar
Lodjuret!!God Natt!!!
Lena.P är jag i verkliga livet.
Men..lodjur är väl nattdjur?
U R us
# 44 Så vacker..älskar dessa vackra katter…
ska lämna dig ifred nu så du kan få sova..nattinatti!
U R us
#45 Ja, visst e dom vackra!
Det är ingen fara, jag ska gå och lägga mig nu.
Kram

Natti natti!
#0 Och jag som sover så lite nu…..
Godnatt och sov gott alla.
Och tack för att ni finns.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

God Natt på er !
Och jag skriver som # 56 här ovan. Tack för att ni finns!

Natti natti!!!