Jobb
Hej jag skulle vilja veta hur det kommer att gå för mig på jobbet.Jag har lite problem med chefen.Ska man gå till någon som kan spå? Vem är bäst på att se sånt ?
Så trött.
Sökaren.
Hej Spiggen!
Om jag har förstått din fråga rätt så undrar du om du ska gå till ett medium för att lösa problemet med din chef.
Jag tror personligen inte att det inte kommer att hjälpa dig nämnvärt.
Ett medium kan inte fixa relationer som vi har med andra.
Det måste vi helt enkelt fixa själva, även om det tar emot.
Prova med Voodoo, det fungerar faktisk otroligt bra. Men då måste du ju naturligtvis vara insatt i det och helst ha kontakt med en Houghan - en Voodoopräst.
Själv skulle jag nog kunna tänka mig det, för jag blir aldrig gammal på en arbetsplats….jobbar några månader, blir kickad, rulla tummarna, få nytt kneg, blir kickad, rullar tummarna, få ny…..ja, ni fattar!
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"

#2. Det där med Voodoo lät intressant. Det finns en del i min bekantskapskrets där det vore väldigt befogat. Men tror du inte att din egen karma tar stryk av att göra detta mot någon?
#2 Har du aldrig funderat över VARFÖR du får sparken? :o Måste vara svårt att få nya jobb om det håller på så hela tiden, och inte minst jobbigt för dig själv?
Sen voodoo.. på vilket sätt kan man utöva det för att få en bättre relation med någon?
esile - Det finns tillfällen då jag är glad att komma ifrån vissa jobb….men även tvärtom i vissa fall. Ibland vet jag inte varför det blir så. Kanske ses jag som "obekväm", det kan ha att göra med att jag snackar för mycket. Jag menar att jag är inte rädd för att komma med åsikter som går emot företagets policy….tydligen är det inte tillåtet och säga som man vill i det "fria" Sverige!
Hmmm…Voodoo, det kanske var lite väl överdrivet i detta fallet
. Genom att göra olika ritualer och att tillbe och offra till olika gudar och framförallt avlidnas andar, kan du t.ex få lycka i kärlek, ekonomi, relationer till andra o.s.v. Personligen har jag ingen erfarenhet av Voodoo, men har läst mycket om det. Många tror att Voodoo är det samma som satanism, men det är helt fel. Visst finns det onda gudar och andar, som du kan tillbe för att t.ex lägga en förbannelse över någon. Men det är mest goda gudar och andar som tillbes.
Finns mycket att säga….prova att googla och läs!!
/Fredrik
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"

Ja ni det är tydligen att fler har problem.
Men vad ska man gjöra för att få framgång ?
Voodo kanske men det kan jag inte så det blir nog inget av med det.
Slika röv alldrig i mitt liv så lågt NÄ.
Sökaren.

Det finns många som spår i tarot men hur kommer du att veta att just din fråga får ett svar du kan lita på till 100%? Jag spår själv men kan säga att ingen är säker till 100%. Ger i stället nedanstående förslag. Frågan är bara vilken väg du vill gå?
* Jobba med dig själv och din självkänsla så kommer du garanterat att få ett jobb som du trivs med. Och definitivt inte stå ut med en chef som behandlar dig illa.
* Så fort du kommer till jobbet, visualisera en såpbubbla som du går in i och att allt bra kommer igenom men allt dåligt studsar tillbaka därifrån det kom.
* Se din chef naken i blöjor. Tror, att om du kan hålla dig för skratt, då i alla fall inte tar det han säger på allvar.

Hahaaa ja den var bra tack för dom orden.Du har så rätt man ska nog jobba så.Tack Qamilla
Sökaren.

# 8. Jag vet att den sista är rolig men om någon är elak mot dig så är det knepet helt suveränt. Det bara går inte att ta en vuxen som är naken med blöjor på allvar.