Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 1062 ggr
OmShanti
0

Idag 09/09-09!!!!!

Oj, idag så blir det nior i datumet. Hm, undra på om det betyder något specifikt. Någon som vet???

Nåja, underbar morgon med SOL! Jag har en sån tur att min cykelväg till jobbet går i öst/västlig riktning, så solen lyser alltid på mig, i ansiktet. Och dessa mornar med sval luft, himlen som spricker upp från glödfärger till magiskt blått mmmm…

Tänkte föreslå en liten gruppmeditation idag kl. 09:09 (såklart!). Att vi då sänder ljus till jorden, till människor, till våra nära..

Ha en fantastisk dag och kram på er alla och god morning!

Namaste!

Farwuq
0

God morgon!

Om något speciellt händer idag 090909?

Nja, vad jag minns så hände inget speciellt 080808, 070707, 060606 osv.

Flört

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Elisabeth-J
0

God morgon!

Då blir det två meditationer idag Flört

Robin har nyss cyklat till skolan, dom startar skoljoggen kl. 09.09 och ska ha en utflykt i naturen, hedrar moder jord. Soligt och varmt här på morgonen så det är en lovande dag för att vara i naturen Glad

Jobbar på förmiddan och sen blir det städning i huset för nu behövs det, har inte orkat när jag varit dålig så nu får man ta tag i det.

Önskar alla en fin dag!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

chik
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Dagens på er.

Ja i dag har numrerna fallit på plats…Så en liten tank o9 är ju inte helt fel…

Vi har sol här med i N.Halland..Bra för då kan man göra lite ute med tomten..Pytte lite alltså.

Annars så har jag inget på programet utan tar dagen som den kommer.

Så ha de bra alla som läser detta.Lena

Lena.P är jag i verkliga livet.

simonela
0

godmorgon!
här regnar det och är så grått som det kan bli.

men ändå vaknade jag upp med världens bästa humör!
hoppas det håller sig i. trots att Lina vaknade och var väldigt

ledsen inatt pga mardrömmar så känner jag mig faktiskt pigg.

ha det så bra idag alla!

Isa56
0

Godmorgon! Skrattande

Solen skiner och det är 20 grader ute (enligt termometern)

Idag blir det besök på ögonkliniken, för den årliga kontrollen, ska få doppar i ögonen. Man blir väldigt ljuskänslig, så mulet hade varit lite bättre, men min man kör så jag får väl dra nåt "gammalt" över mig på hemväg Flört Har tagit ledigt från jobb så en Meditation efteråt blir nog en perfekt syssla i eftermiddag.

Min "life path" (översättn. livsförlopp?) är 9, så kanske nåt spännande händer idagSkrattande

Önskar alla en skön dag.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Britt-Marie
0

God Morgon!

JAg har nyss kommit ur sängen. Jag har sån huvudvärk, men måste få i mig lite frukost. Solen skiner för tillfället, men jag ser även mörka moln på himlen. och så blåser det.

Jag hoppas huvudvärken går över. Och om det är uppehåll så skall jag ta mig en promenad alla fall under dagen.

Ha det fint denna dag 090909..

Marina2
0

Hejsan! Här skiner solen också,härligt! Det blir jobb plus lite andra hushållsbestyr och sedan kanske en cykeltur längs stranden.

Ha en härlig dag på er!

Kram/Marina

simonela
0

nu skiner faktiskt solen här också! :) :)

#6 hoppas din huvudvärk går över.

det är så jobbigt att ha ont.

kram!

unauthorized
0

# 6 Zomig är ett underbart läkemedel, receptfritt numera. Kostar en slant men det är det värt och funkar varje gång.

[Spanaren]
0

Hej allihopa!

Solen skiner och friska vindar basunerar ut att dom finns till Flört

/kram Spanaren

OmShanti
0

Jag valde 09:09 nu på morgonen. Tillfälle ikväll också!
Haha, som det kan bli: vi har 15 ryssar på besök här på vår anläggning och dagens trall blev att besöka mataffärer (vi är i matbranschen). Så kl. 09:09 befann vi oss på Ica Maxi, och jag hade placerat mig i fiket vid utgången.
Sände kärlek och gjorde om solen till lila, så lila ljus till alla. Så jag sitter där, mediterar och rätt som det var: Hej! Vad gör du här?? Det var min mosters man. Öhhh mediterar för världens bästa, svarade jag inte precis…. :)
Helst hade jag velat vara ute i naturen och mediterat, men ibland så får man improvisera, typ på Ica Maxi!!

Kram och ha en fortsatt underbar dag!

Anna-H-K
0

Hej alla! Soligt men blåsigt här idag..Pigg & glad..full med energi!

Önskar er en toppendag!

Kram Anna

[Sisa]
0

Hej alla glada,

har inte varit inne förrän nu, och vill sända er en hälsning om en fortsatt fin onsdagkväll…

Sisa   Glad

[outgrundlig]
0

#11 Ja det var lustigtSkrattande

Ja vill säga gokväll och ser fram emot kvällens Meditation.

Fidelina
0

Numerologiskt står nian för avslut, att agnarna skiljs från vetet. Nio-dagar ska man inte påbörja något nytt, det ska man vänta tills dagar med 1:or.

Men…. för att det skall bli rätt numerologiskt, skall man skriva hela datumet, dvs 2009-09-09, där årtalet genom fadisk addition blir 2+0+0+9=11=1+1=2, vilket står för ett år av samarbete. Däremot kan 9/9 år 2009 stå för mindre avslut under ett "samarbetsår".

2007-09-09 är däremot ett datum, då både år, månad och dag enligt numerologin signalerar avslut, på gott och ont. Liksom datumen 2016-09-09, 2016-09-18 och 2016-09-27, 2025-09-09, 2025-09-18 och 2025-09-27 osv.

För att veta hur man reagerar under dessa dagar kan man summera sin födelsemånad + födelsedag och addera det till 9:an. Om du t ex är född 15 april, summeras ´1+5 i 15 till 6 + 4 för månad 4 = 10.

datum som ger 9 i fadisk adition visar den "universella energin". För att veta hur du själv reagerar dessa dagar får du ta 9 + 10 (från exemplet ovan) vilket ger 19=1+9=1. Ettan står för ny början, så när något når sitt slut, skulle en person född 15 april se chansen att börja på något nytt.

Hoppas det inte blev för rörigt…

[outgrundlig]
0

#15 IntressantTungan utehar en bok men har inte plöjt igenom den ännu……fast du sade nog mer än vad som står i den….

Britt-Marie
0

Huvudvärken har försvunnit. Den gav med sig under dagen här. Så det var så skönt.

Vi fick en jättefin dag här. Ett tag satt jag ute i solen och rensade lite kantareller.

Lilla Thea har varit här och hälsat på med idag, plus mina båda söner och Ullis.

Nu är kvällen här och vi har ca 13 grader varmt.

Och så har jag fått bud att ännu ett litet barn är fött, en liten tjej på dryga 3.600 gr. Men tjejen har inte fått något namn ännu. Det är många små som blir födda nu, det är roligt.

Ha en bra kväll allihop!

simonela
0

#17 åh va skönt att huvudvärken försvann.

mysigt med besök =)

va roligt att det kommit en liten tjej till världen!

kram!

Anna-H-K
0

#15 Det är säkert en början på något nytt nu..Känns på många olika sätt! Mer kommer vi att märka detta under 2010 tror jag Oskyldig

Kram

Fidelina
0

# 19 2008 var egentligen det år då man numerologiskt pratar om ny start och ny början, universellt sett. Under år 2010 kommer mycket roliga händelser att utspela sig, nöjen, glädje och sällskapsliv/gemenskap och det kan också innebära att många når självförverkling och att man reser en del.

För min del kommer år 2010 vara ett år då jag börjar om på nytt, då nya möjligheter dyker upp och då många förändringar ligger i luften, med större känsla av frihet, möten med nya människor.

Om ni säger mig er födelsdag och födelsemånad så kan jag tala om vad numerologin säger om hur ni kommer att bemöta den universella energi under 2010.

simonela
0

#20 14 april 1988 är jag född :)

Fidelina
0

# 21 Eftersom du skrev även ditt födelseår, kan jag berätta att du som person kallas "måluppfyllare" inom numerologin.

Nyckelord för dig är ambition, kraftfullhet, välorganiserad, filantrop, pålitlig, oberoende, materialistisk, girig och hänsynslös.

Åttor (1+9+8+8=26=2+6=8) är starka och uthålliga och kan vid behov bli hänsynslösa. De är dynamiska och har stor självtillit. De ogillar att vara i beroendeställning, då självständighet är viktigt för dem. Du har ett behov att balansera materiella och andliga ting mot varandra och det gör att du ständigt sätter upp nya mål. En åtta arbetar hårt och är en utmärkt organisatör. Ofta har de en speciell talang för sport och idrott. Välbalanserade åttor är filantroper och vill gärna hjälpa andra. Åttor har det inte alltid lätt här i livet, de får arbeta hårt för sin framgång. Negativt kan de lätt bli frustrerade och försumma sina närmaste.

Att du är född den 14:e visar att du är analytisk men nöjeslysten, nyfiken, attraktiv och sensuell som får många "anhängare". Tycker du om att resa?

År 2010, som vi alla kommer att känna igen trevliga sammankomster, nöjen och glädje. Du kommer under 2010 att nå oförutsedda slut - men bara på sånt du inte längre har behov av. Agnarna skils från vetet. Du får tillfälle att visa sympati och medlidande, idealism och romantik blommar. Det kan också bli så att du kommer att resa någonstans. År 2010 kommer att bli ett år då du känner att du fullbordar mycket, men du ska inte påbörja större nya projekt förrän under 2011.

simonela
0

#22 oj, tack så mycket. :)

vilket långt och utförligt svar!
mycket av det där stämmer nog ;)

visst gillar jag att resa, dom gånger jag gjort

det har varit kanon! men tyvärr har jag inte sambo

som inte är sådär jättesugen. men ska försöka få

iväg familjen på någon resa någång gång :)

tack igen goaste du!

kramar

Fidelina
0

# 23 Det var så lite, så! Glad

OmShanti
0

Om det inte är för sent Fidelina så är jag nyfiken på om du kan berätta för mig med: jag har 720515.
Tackar ödmjukast på förhand!

Kram!

Fidelina
0

# 25 Du är en riktig underhållare! :-) Dina nyckelord är utåtriktad, sällskaplig, kreativ, tursam, livsälskare, fåfäng, rastlös. Men du har också lätt för att bli uttråkad och du kan känna av avundsjuka.

Treor (som din livsväg kallas) är glada och entusiastiska. De ger festen liv! Fantasibegåvade, färgstarka och kreativa , födda kvicka och har lätt för att lära sig nya begåvningar. Många dansare föds som treor. Ofta har treorna tur med sig och de har lätt för att tjäna pengar, något tycks alltid dyka upp! Du har lätt för att prata och kan ofta fungera som värdinna i olika sammanhang, då du trivs att ha folk runtomkring dig. Kreativiteten måste få utlopp på något sätt.

Negativt blir du snabbt uttråkad och rastlös och du kan vara ganska dålig på att hålla fast pengarna som kommer in, de går ut lika snabbt. Många med livsväg 3 tycker att det är jobbigt att vara ensamma och de är ofta inte så uthålliga. Det är ofta fullt ös i livet, varför du skulle behöva dra ner på tempot för att inte bli utbränd.

Ditt födelsetal är 15, vilket visar att du agerar rättvist och vill ha fair play. Familjelivet är viktigt men du blir nog inte en soffsittare utan du vill att det ska hända saker. Även födelsetalet stärker upp ditt livstal med att du har lätt för att lära dig nya saker.

Måltalet är 2: Ditt mål i detta livet är att bygga vänskaper.

Sett till det universella året 2010, där vi kommer att se mycket nöjen och mycket sällskapsliv, reagerar du genom att låta vänskap och kompanjonskap blonstra, och du tycker att samarbete med andra människor flyter på bra. Du kan uppleva kärlek och sympati och att det ändå är en relativt lugn och fridfull period då du har tid att planera inför framtiden.

OmShanti
0

Tusen tack! Mycket som jag tycker att det stämmer väldigt bra!

Vad spännande!!!!! Ja, vi får se hur det blir.

Kram!

SEViking
0

Gokväll

090909 blev jag återigen morfar, han heter Felix och föddes på Östersunds sjuka.

? SEV ?

Farwuq
0

Grattis SEViking.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

chik
0

SEv Grattis..

Lena.P är jag i verkliga livet.

sweethoney
0

Fidelina, om du har tid och lust finns det en nyfiken här…. *ler*

691202

Kram

Amor vincit omnia

Fidelina
0

# 31 Jag är tacksam om du går in på min tråd "numerologi" och skriver in din födelsedag där, så är det lättare för mig att hålla i ordning på allt.

sweethoney
0

oki doki !  Skrattande

Amor vincit omnia