Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 1067 ggr
luxplyr
0

tecken

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad betyder hjulet där uppe som ni ser, det är ett kors i gjulet.

Och en stor fågel vad betyder den?

Över fågeln är det ett hjärta, jag bara undrar  vad detta betyder.

unauthorized
0

Hjulet är kretsloppet, vi föds, lever och dör, multnar och ger upphov till nytt liv. Fågeln är livet, vi färdas in i kretsloppet, hjärtat är inget hjärta utan ett barn livet bär på ryggen in i kretsloppet.

Annars kan det vara slumpmässiga formationer i moln som inte har ett dugg med någonting att göra eftersom de är just moln. Kanske det mest troliga när jag tänker efter.

Choklad
0

Se med kärlek, tala med kärlek..du är mycket älskad..allt är evigt, och du tillhör evigheten.

U R us

luxplyr
0

här är rn till men, det molnet som är i hörnet ser ut som en tant tycker jag med en sol hstt på huvudet.

ad betyder handen som är brevit tanten då?

Anna-H-K
0

Vackra bilder luxplyr! Du borde satsa på detta med fotografering Glad

Tror att molnen kan ge oss hur många bilder, figurer & Tecken som helst..bara fantasin sätter gränser..Rogivande att ligga under en himmel & kolla in molnen & dess olika former & filurer Cool

Kram Anna

Choklad
0

Indianerna kallarKallade molnen för "molnfolket" …de var uppmärksamma på vad molnen visade för Tecken till dem..Glad

U R us

luxplyr
0

låter spänade tycker jag Choklad med indianer och sånt.

Anna-H-K
0

#5 Härligt Choklad..Visste inte det..Tack för att du berättade Kyss

luxplyr
0

här är en vacker ängel, vad betyder det här tecknet då en ängel?

Choklad
0

# 6 #7

Vassego!Skrattande

#8 Ängel..ja det är lite svårare, för det är verligen en personlig symbol..

Budbärare får jag till jag till mig nu…det är personligt till dig, eftersom du såg ängeln, din budbärare är alltid med dig och skyddar dig.Du är omsluten av ljus ser jag också, fullt av kärlekGlad

Annars kan änglar betyda ljus, vägledning, kärlek och beskydd.

U R us

luxplyr
0

det låter bra det är så jag känne med att om jag är ensam i bland så kan jag känna en närvaro, fast jag vet ju ej väm det som är med mig just då.