Åh jag vet inte...
"Universum hjälper en att hitta rätt väg…"
Hmmm!!!
Nu kanske jag kommer att få en plats på en utbildning skitlångt härifrån… jag sökte igår, för skoj skull trots att sista datumet för ansökan hade gått ut.
Fick svar idag om att det fanns en plats kvar. och hon bad mig faxa in betyg. Vilket jag gjorde.
Sen är det annat som måaste passa in.. jag har ingen bostad däruppe än, och hon har inte svarat angående det heller. Sen vet jag inte ifall CSN beviljar…
Utbildningen verkar spännande, och jag skulle vilja gå den.
Men tänk ifall jag kommer in, men så är det helt fel!
Jag har suttit här och bett universum om ett Tecken på ifall det är rätt val eller ej.. dock vet jag ju att det är jag som väljer, men lite vägledning hade ju inte varit fel från universum då det är en jävla bit att flytta.
Det är antingen det eller arbetslöshet/sjukskrivning…
Om jag får en plats nu… är det på nåt sätt ett Tecken på att jag är på rätt väg?
jag har hoppat på utbildningar förr som jag ångrat oc hoppat av..
Men denna utb verkar bra..
förlåt om det blir rörigt detta inlägg, men det är snabba ryck…

Hej Aries! Grattis vill jag börja med att säga! Att känna lite förvirring & osäkerhet inför det nya, det tror jag vi gör lite till mans 
Det känns alldeles rätt detta som du själv skriver, att universum leder dig rätt..Jag tror att detta är viktigt för dig! Du är så full av energi & besitter förmågor som så länge varit slumrande! Nu är det dax! Våga tro på dig själ & våga ha fullkomlig tillit till situationen!
Lycka till & allt gott Kram Anna
Ps..Du är ju givetvis alltid "Herre över ditt eget liv" & det vet du ju redan, men detta är mitt råd till dig
Det kändes som att det är meningen att Du ska gå den där utbildningen när jag läste Ditt inlägg.
Plats kvar efter datum…..
Lycka till vad Du än bestämmer!

Kanske det var Universums hjälp på vägen, Tecken eller vad vi kallar det för. Universum/Gud/Alltet visar oss vägen med att lägga möjligheter framför oss. Sedan är det upp till dig vad du väljer göra med det hela.
Vad har du att förlora, känner jag… Arbetslöshet, sjukskrivning - ingen hit!
Lägg ut här ex vis vart utbildningen går av stapeln, kanske någon här vet en snabb lösning på boende.
Du fattar ju förstås själv beslutet - alltid, vad det än gäller. Men ibland är det skönt att faktiskt våga hoppa emellanåt också! Skulle det vara bedrövligt däruppe - vänd tillbaka då! Men då vet du ju i alla fall att du gav Livet, Universum, Dig själv en chans.
Lycka till vad du än beslutar!!
Hörde en gång ett citat - minns inte vem det var som sa det, men jag tycker det är bra:
Det är inte sakerna man gjorde man ångrar när man dör, utan sakerna man inte gjorde….
Elinor
Medarbetare på Övernaturligt i Fokus
Tack alla som skrivit till mig!!
Hörrni, fick mejl från läraren och hon säger att det finn rum att hyra.. men jag klarar inte av att dela bostad med någon.
Så jag skrev det till henne. Får se vad det blir för svar.
Men är det att dela lägenhet, då tackar jag nej. Det är bland det värsta jag vet.
Utbildningen är i hudiksvall
Kram
#3 Bra råd av Trisha! Gå på det!
Jo det var bra! Kändes bra att få läsa vad ni alla har skrivit…
men…
jag berättade detta för min mamma och hon sa att detta inte är min grej och att jag inte borde ta den risken. Och att jag borde ta tag i en del saker här hemma först.
Så nu tvekar jag.
Blir nog inget med det…
kanske inte är redo .
Kram på er.
Och tack för allt peppande

#8 En mamma brukar alltid ha kloka råd att ge, lyssna på dem! Jag önskar dig allt gott på din väg!
Kram Anna
Jag vill bara önska dig lycka till och hoppas att du finner ditt svar, tänker att i hudiksvall är det väl inte svårt att få lägenhet?
Kolla upp var det finns för bovärdar och ring dem direkt.
Lycka till Alma
Ni är underbara tack för alla goa kommentarer 
Ödet kan va lite kul ibland…
JAg skulle ju (som jag skrev) ordagrant talat hoppa på tåget upp till Hudiksvall för att plugga, men i sista stund så ångrade jag mig.
istället ska jag skriva kontrakt på en stor och mysig lägenhet i ett av mina "smultronställen" lite utanför denna stad jag bor i, nu på tisdag.
Jag har väldigt ofta i mitt huvud sagt för mig själv att jag vill bo där i den lilla byn, och att jag önskade mig starkt att få uppleva en mysig höst där… detta sa jag till mig själv för ett tag sen. Men ändå trodde jag väl inte riktigt på att det skulle kunna gå att ordna…
jodå 1 okt flyttar jag in! otroligt
Kram på er alla

GRATTIS Aries! Du ser…något annat väntade bakom hörnet i stället
Kram & lycka till i den nya bostaden/Anna
Jo Anna :) men lite bra lustigt är det ändå… hehe
samtidigt som jag är glad så känner jag mig lite orolig.. kan inte sätta fingret på exakt VAD det är… tänker för mycket kanske.
Men tänk ifall jag
*inte trivs i lägenheten
*eller ifall det skulle spöka där
*eller att jag skulle känna mig ensammast i världen därute i byn?
Jag tycker ju om lägenheten och platsen är fin och lugn och det ÄR ju där jag vill bo.
Så varför denna oroskänsla?
Vill sluta tänka på negativa saker och glädjas åt att jag fått en bostad där jag verkligen ville bo.
Men missförstå mig inte, jag är glad över det… bara det att jag oroar mig ändå :(
KRAM --<@

Aries..Det är inte så konstigt att du känner lite oro inför det nya..Det är ju helt nytt! När du väl landar där & du får skapa din borg i DITT hem så ska du se att det kommer att kännas jättebra! Försök att inte tänka negativt, låt det rinna av dig!(Ta en dusch & tänk samtidigt att all negativitet & alla tvivel försvinner)
Jag är övertygad om att du inom kort kommer att längta & se framemot detta istället!
Kram Anna
Anna du sprider verkligen positiv energi och lugn med dina ord!
Kramar i massor 

Aries…Så skönt att du tycker det
Värmer varje gång man kan ge lite råd & positiv energi! Du är en så varm & go person själv så du kommer att dra till dig mycket positivt också…i ditt nya boende, möten du gör osv..Härligt!
Kramar i massor till dig också