Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 1231 ggr
OmShanti
0

Idag Fredag 11/9 :)

För det är Fredagsmys, om det så är det Första jag gör……

Good Morning allesammans!

Jag skickar er morgonsol, dimma på fälten, dagg i gräset, rådjur vid skogskanten!! Mmmm detta är bara så toppen!

Ja, idag är det ett speciellt datum, fast jag kommer inte att dränka mig i gamla nyheter för det! En ny dag, nya möjligheter, nya mirakel!!

En stor kram till Eija skickar jag.

Ska ni göra något kulit i helgen???? Själv så blir det lördagsmys och manjana, tar helgen som den kommer!

Kramizar!

Isa56
0

Godmorgon alla.Skrattande

Har precis gått runt lite i trädgården, och som "Omshanti" skriver morgonsol, ett lätt morgondis, dagg i gräset men inga rådjur, ser inte skogskanten härifrån.

Dags att ta lite mer på sig, larvar runt här hemma med ett par skarpt cerise gummitofflor. Sitter nu med lite kalla och våta fötter, där är ju hål i dom där tofflornaFlört men dom är så sköna för mina fötter som inte gillar mina skyddsskor på jobb.

Helgen jaa, har beställt lite böcker om änglar och tidigare liv. Hoppas dom kommer idag, annars får jag hitta på nåt annat i helgen. Frånsett tvätt och städning tar jag det lugnt, sakta har jag börjat lära mig att inte stressa, inte jaga upp mig. Tar upp ett gammalt ordspråk från tonåren: "Vad spelar det för roll om hundra år" njut av dagen nu och inte imorgon för då är det en ny dag igen.

Önskar alla en skön helg oavsett om ni ligger på sofflocket eller jagar runt efter en hund.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Elisabeth-J
0

God morgon!

Trött nu på morgonen efter gårdagen men man blir glad och piggare av att solen skiner och att temperaturen håller bra värme ute fortfarande. Idag ska jag fixa lite hemma, sen åker nog Robin och jag för att köpa en hockeytröja till honom, han ska böra hockeyträningen på måndag. 

Önskar alla en fin fredag!

Kramar

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

simonela
0

godmorgon!

idag bär det av till Karlstad på Ultra Silva Mind kurs :)

spännande!

kramar till er!

chik
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God dagens på er..

Simonela..Ha det nu så mysigt o jag hoppas att ni berättar så man får en inblick i vad ni har varit med om.O kör försigtit.

Jag önskar er alla en trevlig fredag.O här har vi sol ute o sol i sinnet…

Lena.P är jag i verkliga livet.

TantAlma
0

God morgon! En ringande morgon med glädjande och hedrande innehåll.  Solen skiner och jag är ledig.

Dagen börja med att maken ringde från jobbet vid frukost och sa att tv var på ( Barnkanalen) när han kom upp i morse. Han trodde den varit på hela natten efter som vår dotter befanns sig sovande i sin säng och hon hade inte varit uppe alls.

Jag vet att tv var avstängd när vi gick och la oss.  Jag var själv runt ett extra varv och kolla att vi hade låst och släckt omkring oss.

Så nu undrar man om man haft besök från andevärlden? Själv fick jag till mig att det skulle vara en liten flicka som heter lill Vivi som blev 4 år och dog i kräfta årtalen var 1721- 1725 och har bott på platsen. Hur bär jag mig åt för att kolla det? skicka gärna PM med förlag.

Sen ringde telefonen för en stund sedan igen och jag har blivit bönhörd! Vi slipper betala en städfaktura som vår förre bovärd skickat oss. De kunde inte specificerat vad som var städat och lämna en förklarin på att det skulle ta 15 h att städa en lägenhet på 97 kvm som redan var städad.  Gud moder Azna har hört min bön och agerat. Nu ska jag be henne hjälpa vår SE Viking, när jag vet att hon hör mig.

Önskar er alla en trevlig helg med ljus och värme

Lyckliga Tant Alma

[Sisa]
0

Godmorgon eller middag alla vänner här,

Ha en skön fredag och

en riktigt trevlig helg…

Kramiz från Sisa

Tack chik, för Dina underbara bilder!

Anna-H-K
0

Hej alla! #4 Chic..man kan inte annat än bli varm & glad i hjärtat av dina fina roliga & "talande" bilder! Tack Kyss

Önskar er alla en fin fredag & en lika fin helg i glädjens Tecken!

Kram Anna

Tatsu
0

God natt eller godmorgon den 12/9.

Har inte haft tid att vara inne så mycket och ska alldeles snart gå och lägga mig.
Kom nyss på.. Har poängsystemet försvunnit på iFokus?
min ädelsten var borta såg jag.

Ha en trevlig helg/tatsu