Tack för idag
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Det var roligt att åka iväg och se på hockyn ikväll, tyvärr förlorade Modo mot Skellefteå med 3-2 och det var kallt i arenan men kaffe och korv köptes så man höll värmen. På måndag börjar Robin sin hockeyträning så det blir många träningar och matcher framöver för min del så det gäller att ha varma vantar på sig :)
Tack alla medlemmar för att ni håller igång forumet så fint, ni är värda massor med guld!
Kramar
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Tack själv! 

Tack till dig oxå Elisabeth!
Apropå hockey!
Glömmer aldrig då mina flickor var små(idag tonåringar)..Det var ganska skralt i kassan & jag e inte den som är hemma på hocky eller spelar på odds & sånt MEN jag hade fått en "syn"..en känsla, en vision..om att jag skulle spela 7-4..Såg en hockyplan & kanske inte konstigt med det iofs..det var hockytider & min dåvarande sambo var hockyfantast! Hursom..Jag lyssnade till min känsla & lämnade in oddset 7-4 Färjestad-Luleå…(där kom 7 an & 4 an igen fast i annan ordning
) Tjohoo..Jag vann 10000 kr! Gissa om jag var lycklig..!
Innan det använde jag mig av visualisering & affirmationer..& jag är säker på att universum svarade upp på mitt behov!
God natt allesammans & dröm goa drömmar/Anna
Tack själv Elisabeth, det är ju tack vare dig som detta existerar från början….och självklart så finns det så många underbara människor här ute som håller detta så fint ihop….
kram
Eija