God morgon 10/9
Här har det inte blivit någon sömn inatt.. den är som spårlöst försvunnen, så inatt har jag sysselsatt mig med att springa i tvättstugan och skruva garderober..
Ser ut att bli bra väder idag, härligt!
Önskar er alla en underbar dag!
Kram

God morgon!
Solen skiner och det blåser inte lika mycket idag som det gjorde igår, ganska varmt ute tidig morgon ser lovande ut för dagen :)
Ska på möte på eftermiddan och efter det åker vi på hockeymatch mellan modo-skellefteå så det blir en sen kväll men roligt ska vi ha!
Önskar alla en jättefin dag!
Kramar
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

God Morning allesammans!
Ytterligare en fantastisk morgon, denna med trolsk dimma över fälten…Nu känns det verkligen som om hösten har kommit. Inväntar bara de vackra höstfärgerna med hela dess murriga och lysande varande!
Får se vad dagen har att erbjuda! Alltid spännande med oskrivna blad.
Igår kväll kl. 21:09 (09:09) så var jag uppkopplad och skickade ljus till jorden och alla dess människor. Tala om att det pirrade och stack i händerna! Det var nog många som samlade sina positiva krafter då, väldigt häftigt och magiskt!
Skickar en rykande het kopp choklad att smutta på!
Kram!
Omshanti - Mums……Skickar du chokladen med posten, eller? Glöm inte att frankera 
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"

God Morgon!
# 2 vilken vacker bild.
Solen skiner och det blir nog en kanondag.
#0 hoppas du får bättre sömn inatt. Jag har haft några såna där nätter ett tag nu, innan fullmånen, men nu är det bättre igen. Vaknar några gånger men behöver inte ligga vaken hela tiden.
Sköt om er alla!

#3 den kommer vips!!
Nu när den tiden kommer på året då man bara vill kura ihopa sig och mysa (lyckliga är dem som har en öppen spis!, vi andra får visualisera elden och glöden
) så kan jag dela med mig av en specialare:
**Red Hot!
**Denna dryck kan göras kall om så önskas eller rykande het:
Brygg te på Malvablommor (från början hade jag Hibiskuste från Egyptien men fick veta att det kan innehålla tungmetaller, så malvan är en bra ersättare. Sedan tillsätt koncentrerad fläderblomsaft till önskad smak, kanske lite socker.
Sen kan man göra Red Hot Spicy, då man tillsätter lite färsk ingefära och en kanelstång.Mmmmmmm
Oj, nu blev jag sugen på kuppen!
Hoppas det smakar!!!
Kramisar!

#5 Det låter gott så det ska jag verkligen testa när jag får tag på ingredienserna, Tack för tipset!
Kram
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Godmorgon
#2 Vilken härlig bild.
Här är sol och nästan vindstilla, chattar med min dotra lite sen blir det att plocka fram jobbekläder och börja förbereda middag innan det är dags att köra på jobb.
Önskar alla en skön dag.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
God Dagens alla.
Vilken fin bild Omshanti.O vilket bra resept.Tack…
Säger som Ghost!!var är chokeladen???
Jenni.s Nu hoppas jag att du såver.Fast det skulle du inte göra.För då har du vänt på dygnet.O det är inte bra.Om man inte är Nattarbetare.
Önskar er alla en bra dag.
Solien skiner på mig med…
Lena.P är jag i verkliga livet.