Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterifokussajten
Läst 2351 ggr
unauthorized
0

Varför inte phpbb-forum istället?

Den här "ifokus" idén är kanske bra men upplägget på forumen är verklilgen tvärkass. Segladdad reklam och ett uselt trådsystem gör besöken här till en pina (säkert glädjande för en del), varför inte flytta över hela rasket till en vettig forumlösning? Den i särklass mest använda forum-modellen är ju phpbb-forum som är avsevärt mer lättnavigerat än detta. Dessutom ges möjlighet till IP-ban vilket gör det lite knepigare för troll (internetvarianten)att hemsöka forumet. Det går t o m att stänga av såna som jag…

Elisabeth-J
0

Det är nog bättre att du tar den diskussionen med iFokus eller på Support iFokus :)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

[outgrundlig]
0

#0 Detta visar oss bara att du har ett gott hjärta! Tack för tipsetGlad

unauthorized
0

#1 Fast det är väl upp till den som startade ÖiF. Ifokusfolket håller väl bara med plattform för och håvar in lite reklamintäkter på den som önskar Starta en sajt för sitt intresse.

#2 Jag är snäll innerst inne…  Tungan ute

[outgrundlig]
0

#3 Jo, nog är det så. alla människor är snälla innerst inne och det är en läxa vi kommer att lära oss alla. Vi kan inte döma någon utan att till slut stå inför det själva…..

Även ni som kanske inte tror vi är snälla som är härinneSkrattande

Jag vet att du har ett hjärta av guld för det som du brinner för.

Likaså har jag och jag är tacksam för att du tipsade oss. Har läst på er sida en del så jag känner er lite.

Men som det nu är så tror jag att vi är på rätt ställe. Vi har inget att frukta.Vi har inget att dölja. Kanske att vi önskar att vara ifred och tänka själva utan att bli förföljda av er önskan att bevisaSkrattande

Men dessa önskan om bevis, skapar inte ett behov av att skapa en ny sida på en mer skyddad sajt. Tvärtom…..

Kram

unauthorized
0

Det handlar inte om att frukta eller dölja, inte heller att skydda. Jag menar bara att trådar blir mer lättlästa på ett phpbb-forum. Det är själva websitens utformande som suger. Forumet skulle tjäna på att slippa dessa eländiga flashfilmer i högerkanten t ex. Mycket enklare att adressera ett inlägg till den det berör genom citatfunktioner etc.

VoF-forum är ett phpbb-forum och den plattformen lämpar sig mycket bättre än detta om man vill ha lite ordning på ämnena. Också enklare att moderera. Men det var bara ett tips.

Sen tillhör jag inget "ni" (antar att du menar VoF?) Jag är en drifter som hemsöker många forum om ämnen som intresserar mig. Driver några egna forum också.

[GunillaR]
0

# 5 . Jag håller med dig om denna förb…….. reklamen som tar blicken från läsandet och skrivandet. Störigt.

Jag tycker att du ska lämna din åsikt till Support!

unauthorized
0

Jag tror inte att ägarna till "iFokuskonceptet" bryr sig om min åsikt om reklamen. Det är den de lever av, och förmodligen ganska gott också. Affärsidén är ju bra i sig och jag skulle gjort likadant om det vore min site, dock skulle jag använt en annan forumplattform, och stillbildsreklam.

Vad phpbb är, hittar du här

Ritva
0

Du kan skaffa iFokus MINUS och slippa reklamen!

Ritva

"Små saker vi fått gjorda, är bättre än stora saker vi planerar att göra."