Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: intuitionsövningar
Läst 1694 ggr
xinluo
0

Läsa av en ring?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Om någon av er vill försöka er på att känna in något om denna ring så får ni gärna öva era förmågor. Skrattande

"Vandra i skönhet"

Kram Xinluo

[TrevorS]
0

Jag vet inte får en känsla av någon som är trött hela tiden, blodsockerfall kanske diabetes? Men jag är väldigt dålig när det gäller att känna av, oftast kommer det på en gång utan att jag vill känna av något och ibland bra på beställning och ibland vill det inte alls när jag försöker.

Kan inte lova att jag har rätt.

[esile]
0

"Mormor" får jag till mig, en äldre kvinna som sitter i rullstol och visar mig röda rosor?

Ser även en lummig trädgård där man sitter ute och fikar.

Svårt det här. :D

[TrevorS]
0

#2. Jag vet inte jag känner av en man faktiskt, men det kanske är en kvinnoring, kan ingenting om ringar, men tror jag är helt ute och cyklar.

[esile]
0

#3 Och jag bara gissar hej vilt, vet inte om jag har någon förmåga alls men man kan ju alltid ta chansen att öva om så är fallet. :)

[TrevorS]
0

#4. Jag är dålig på film/bild måste nästan känna på föremålen för att känna något.

xinluo
0

#3 ingen mansring…men ni har lite rätt båda två. Väntar med feedback och hoppas fler vill försöka.

"Vandra i skönhet"

Kram Xinluo

[TrevorS]
0

#6. Men en man kan ju haft på sig den endå, jag har en killekompis som har en liknande ring som är från hans mormor. =)

xinluo
0

ingen mer som vill testa?

"Vandra i skönhet"

Kram Xinluo

[TrevorS]
0

Nu har jag min granne här som säger att hon tror att den tillhört en släkting till dig, med rätt kort ljust hår. satt/sitter i rullstol, problem med andningen, hostar/hostade mycket.

Har hon rätt? =)

xinluo
0

#9 lite rätt har din granne också mer säger jag inte än. Vill gärna ge er tid och hoppas att du och gärna fler vill testa lite till.

"Vandra i skönhet"

Kram Xinluo

[TrevorS]
0

Kan du skicka svar via PM vore trevligt att veta. =)

Iliam
0

"Denna ringen, den ska vandra från den ena till den andra".

Omjord i omgångar..vatten..militär..kärleksgåva..medaljong..

Kramar

xinluo
0

#12 TystSkrattande

"Vandra i skönhet"

Kram Xinluo

xinluo
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kan visa en bild till

"Vandra i skönhet"

Kram Xinluo

[rore]
0

Xinluxo. Du får ursäkta mig nu, men jag kan ju ha fel.

Den ringen ger mig inga bra vibbar alls.

Det käns som personen som fått denna ring i sin ägo har känt sig övervakad och kontrollerad. Först ville jag skriva att en man burit den. Känner mig mycket kluven till vem som varit ägare till den.

Det jag får till mig är ett par. Mannen har nog varit den rättmäktiga ägaren, hans fru fick den i och med hans döds fall. Hon la undan den.

I skrivande stund känner jag mig instängd i mig själv, trängd som en fågel i bur, uppgiven och tom.

Denna ring kom senare som arvegods till mannens dotter efter hustruns död.

Denna ring väcker otrevliga minnen för den som äger den nu.

Det är vad som kommer till mig.

Tack för övningen

simonela
0

väntar spänt på att se feedbacken på ovanstående talare. :)

[rore]
0

SkämsAlltid lika pirrigt, men det är spännande också. Ser fram emot att få läsa historien runt ringenGlad

luxplyr
0

känner att den ringen har gått i släkten i genrationer. osv

och att någon är tungandad altså har svårt att andas,

chik
0

Fin.Är den från någon Grav???Eguptisk?

Lena.P är jag i verkliga livet.

Rosina1
0

Jag känner det som om det är någon som haft med hästar att göra, typ hästhandlare.

Rosina1

xinluo
0

Ni har lite rätt alla som testat. Men jag väntar en stund till för att se om någon mer vill försöka

"Vandra i skönhet"

Kram Xinluo

xinluo
0

OK. Ringen har gått i arv från mormor till min mamma och nu är den min.

Tidigare var det en röd sten men när jag ärvde ringen från min mamma så tappade jag bort den röda stenen och då valde jag en svart sten.

Mormor köpte ringen själv och mamma ärvde den från henne.

Jag älskar ringen och tycker att den är vacker. Jag har den på mig nästan varje dag.

Diabetes hade både mormor och mamma, åldersdiabetes. Tungandad? ja mamma var rökare och hade rökhosta sista åren. Jag är också tungandad men det är mer pga ångest och sorgen efter min dotter som dog i somras.

#15 "I skrivande stund känner jag mig instängd  i mig själv, trängd som en fågel i bur, uppgiven och tom." det är pga min sorg som jag känner mig så.

#12 omgjord av mig när jag satte i en ny sten.

#1 Jag har varit jättetrött i flera månader.

#2 Ja, mormor

Nu har ni fått feedback.

Tack, jag tycker att ni har varit duktiga.

xinluo

"Vandra i skönhet"

Kram Xinluo

Superstars
0

Jag försöker i morgon. Min energi är på noll efter mitt migren anfall idag…Rynkar på näsan

[rore]
0

Tack för feedbacken och övningen

simonela
0

#22 beklagar verkligen sorgen angående din dotter.

det måste vara fruktansvärt att mista någon man älskar så.

jag kan inte i min vildaste fantasi tänka mig ett liv utan min lilla tjej på 1,5 år men skulle något hända så antar jag att man är tvungen att lära sig leva med det.

många styrkekramar till dig!

Superstars
0

*22   Fy vad hemskt. Själv har jag fått 5 missfall i rad. Det var fy tusan så svårt det redan. Så jag kan förestella mig väl hur du mår just nu!

Och du…om det blir alltför svårt för dig…var då inte för rädd eller för stolt utan gå och prata med en kurator eller psykolog..

Många styrke kramar från mig.