Hjälp tack
Jag är en kille på 14år. Jag har känt energier i några år men inte fattat vad det har varit.
Jag vill gärna kunna ta kontakt med andar, inte föra dem till ljuset för der är för svårt för mig men har någon något tips hur jag kan ta kontakt med dem?
Hjälp tack mvh Kristoffer

Hej Kristoffer!
Jag minns mig själv i din ålder! Såå mycket som händer både inombords & runtomkring! Fortsätt att vara öppen för att känna av energier & låt sedan resten komma spontant…det kommer att göra det så snart du är redo! Ge det lite tid bara! Det är mitt råd 
Kram Anna
Okej tack :D. Då ska jag bara vänta (har oftast bra tålamod :D)

Ja, gör det! Att börja med att träna på att se auran/energifältet runt allt levande kan vara bra..Träden är enkla att "läsa" energifältet från! Testa, du verkar ha viljan & sinnet öppet
Kram
ja jag har vilja, ska bara öppna sinnet lite mer o testa träden :D, ag har bara sett aura några gånger hittills, men får fortsätta försöka. Tack. kram
Jag förstår att du är ivrig,
men andarna kommer att tala om när det är dags,
under tiden så kan du läsa litteratur om detta, meditera och framför allt Lev livet, låt dig gå igenom både glädje och sorg, då förbereder du dig för det mediala.
För ca 10 år sedan ville jag bli medial på en gång, men alltid fick jag höra av mina skyddsandar "ta det lugnt"
Nu har jag kommit ett litet steg på vägen men jag var tvungen att uppleva några stora sorger och eländen innan jag blev redo för detta lilla steg,
så nu väntar jag på nästa steg i min utveckling men jag vet också att det kan ta timmar till år. Vem vet…!
Lycka till!
okej… bara att ha tålamod alltså. TAck för alla Tips:D