Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 998 ggr
simonela
0

godmorgon lördag!

blev ingen sovmorgon idag som jag hade hoppats på.

min lilla tjej ville upp tidigt idag, halv 7 zZzzZzz :)

när sambon vaknar ska jag ta en dusch och sedan ska vi äta frukost. idag bär det som sagt av till hans pappa och eventuellt ett bröllop. dom har inget sagt men vi funderar på det. det låter lite lurt!

vi ska åka ångbåt i 3 timmar utan tak och det är sagt att det ska spöregna. så tråkigt väder! :(

ni kan väl skicka oss en tanke om åtminstone uppehåll! :) det vore mycket trevligare.

hur som helst, jag önskar er en riktigt trevlig lördag!

ljus och kramar

Simone

sven-g
0

Det blev sov morgon idag för mej, hade tänkt en sak därför hade jag ställt kl på 4:30, vaknade av klockan men tänkte ligga och dra mig,. trodde åter uppringningen var på men inte då. Skönt att sova lite längre nu blev det ju sju timmar. Ha en bra dag, jag förutsätter en sådan.

Tatsu
0

Jag hade lite sovmorgon ända till kl 8.00. Har nyss ätit frukost och sedan ska jag städa lite, få bort hundhår och dammtussar.
Mina barnbarn kommer kl 10.00 och ska sova här inatt, hade tänkt att vi ska fara på höstmarknad om det inte blir regn. Just nu skiner solen men det har regnat sedan i går så det är rejält blött ute.

Ha en trevlig helg/Tatsu

chik
0

God Morgon på er.

Simonella.det låter spännande..håller tummarna för att ni skall få uppehåll o kanske lite sol.

Vaknade vi 6 tiden o ve o fasa jag kom inte ut på nätet -för än nu..Surt."Inte är man beroende.Nä…

Vi har ett sådant bus väder så man drar sig för att gå ut.O i dag är det utstälning för Hästar.Skulle gått o tittat men det är inget roligt i detta väder.O det är så synd om dom som skall ställa ut.O den stackas domaren..Ja vädret är ju rätt så svårt o råda på.

Nu önskar jag er en bra dag..

Lena.P är jag i verkliga livet.

dalamormor
0

inatt har jag sovit gott,efter 3sömnlösa nätter.

får se vad dagen har att ge.

kul Simme att ni ska ut på något skoj.

det ser ut som det håller på att klarna upp mot Mora hållet.

dagen blir nog fin får man hoppas,så inte lill snuttan blir våt o kall.

kram moster.

[kvasthilda1972]
0

God morgon allihopa!

Här är dottern förkyld så det har inte blivit så mycket sömn, hon hatar dessuton snorsugen….

Idag kommer det nog några jag får bjuda på tårta till… Ett år äldre… Suck!

Anna-H-K
0

#5 GRATTIS! Hoppas du får en toppendag! Kram

[outgrundlig]
0

Goddag alla….och grattis kvasthildaSkrattande

Ha en bra dag!

Marina2
0

Grattis Kvasthilda!

Här forsar regnet ner,vi hade tur som kom in innan det. Så vi fick trots allt en härlig skogstur.

önskar er alla en härlig dag.

kram/Marina

Denna kommentar har tagits bort.
Eija
0

Go kvälls!

Här är det grått o trist…tycker så synd om de som är på marknaden…men men, inge o göra åt…..

Ett stort GRATTIS! till dig kvasthilda, hoppas att din dag blev fin trots förkylningar i närheten….

Hur gick det Simonela….blev så nyfiken på vad det var för äventyr ni skulle på…..

chik
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kvasthilda!!!Grattis på sig…

Lena.P är jag i verkliga livet.

simonela
0

grattis kvasthilda!

#10 hej! det gick hur bra som helst. det regnade inte under vigseln och nästan ingenting under hela ångbåtsturen. det blev ett bröllop och det var så vackert! det var väldigt annorlunda för vigseln var PÅ ångbåten. den parkerades strax utanför deras hus ute på sjön. det var så fint att ligga där ute och se ut över det stillsamma vattnet och två människor som lovar varandra kärlek. efter ångbåtsturen tog vi och åkte till ett ställe för en trerätters middag. det var kanon!

jag är hur nöjd som helst med dagen och det verkade de nygifta också vara vilket är viktigast av allt :) efter bröllopet åkte vi till min kompis som tagit examen i hästfysiologi och firade henne lite. jag hade precis slutat dricka alkohol, eller ja sen den 29 maj i alla fall och märkt att det fungerar hur bra som helst utan. jag sjöng faktiskt Sing Star utan alkohol! DET ÄR STORT! :)

nu har vi äntligen kommit hem och varvar ner i soffan en stund innan det blir dax för sängen. hoppas ni alla har haft det bra idag.

och moster! Linisen stannade hemma hos mormor. det hade varit på tok för långtråkigt och framför allt farligt för henne att vara på ångbåten. det hade varit väldigt lätt för henne att ramla överbord och ner i pannrummet där dom eldade så jag är väldigt nöjd med att hon stannade hemma. :)

nu hör jag pluttan gråter. säkert mardrömmar.

drömfångaren verkar inte fungera! :)

kram!!

Eija
0

Vilken härlig dag o kväll du har haft simonela…jag gläds över dig…känns ända hit hur bra du har haft….håller med dig att man kan visst ha kul utan alkohol…har oxå varit väldigt sparsam med den varan sen min mage paja för alla mediciner sen hjärtoperationen….

Och nu märker man att man absolut kan ha kul utan….tänk att förr våga man inte göra något utöver det vanliga bland folk…så tummen upp för din "Sing a  Star" utan tillskott….Glad….och du, det blir ju billigare och inte mår man dåligt heller dagen efter….Flört

kramis

Eija

dalamormor
0

ha ha det är inte lätt att ha hemlisar när man har ett blivande medium i släkten.väntar på den dag du behöver träna på sittningar.anmäler mig direkt.o vad duktig du var att stå över drinken.löv you/moster

[Sisa]
0

Grattis kvasthilda,

hoppas Du hade en fin födelsedag!

(som jag missade igår)  Skäms

Kramiz från Sisa

Anna-H-K
0

#12 Härligt Kyss Ge lillsnusan en kraam från mig!

simonela
0

#13 det har du alldeles rätt i men ibland är det verkligen svårt att vara utan. det går upp och ner men varje gång jag klarat av det blir jag såå stolt över mig själv! tråkigt att din mage inte blev nå bra efter hjärtoperationen :( mår du bättre nu då? alkohol behövs verkligen inte! jag gör bara dumma saker när jag dricker, ¨

då är det lika bra att låta bli! :)

#14 tack! vi får väl se hur det går med allt men det är det jag vill bli i slutändan i alla fall. det behövs nog lite träning.. eller en hel del :D

ska bli spännande på kursen och se om det går bra eller inte.

jag längtar så! LOVE YOU TO! tack för allt stöd.

#16 tack goaste du! det ska jag absolut göra :)

kramar till er alla!