Änglar
En man på gatan pekade upp mot himlen & ropade: "Se en ängel". De förbipasserande skrattade åt honom & sa: "Det är ju bara moln, din idiot!"
Tänk så underbart det vore att se änglar där andra bara ser moln, & såå sorgligt att bara se moln, där änglar finns!
Kram Anna
Klart att det finns änglar däruppe bland molnen..och här nere hos oss!
Synd bara att så få förstår det…
U R us
Tänkvärda ord att ta med mig i sängen, tack o gonatt :)

Dröm goa drömmar! God natt
Kram Anna
Vilken härlig text! Tack för den såhär på kvällskvisten! Kram 
HAN HADE KANSKE KIKARE DEN RACKAREN…för änglar var det säkert.
Kram Jile

Så lite så…Trevligt att se dig 

Så fin text.
Änglar finns. Både här på jorden och i himlen.
Änglar fanns då jag låg på lasarettet, bland många av de sköterskor som tog hand om mig.
Och jag önskar Änglar hos Ullis nu, som ligger på lasarettet. Hoppas hon snart blir bra så hon får komma hem till sin lilla Thea igen.
Änglar finns både bland molnen och på jorden. Kan nämna att jag tog kort en gång på ett moln som såg ut som en ängel, häftigt!
Kram Indiania
" Var nära naturen - var när dig själv "
Jättefin text Anna! Blev så glad när jag läste den!
Varm kram till dig!
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Tack för den fina o tänkverda texten. Så san.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Jag har fått hjälp av 2 änglar vid 3 olika tillfällen så jag vet att dom finns och hjälper oss när vi ber om deras hjälp.
Jag tror på två former av änglar, de som man pratar om i bibeln är folk från andra planeter och andra de som finns med och skyddar oss i vårat liv på jorden.
Rätta mig om jag har fel.
Vackert Anna… tack för de fina orden.
Alma

Jag tror att änglar är dom enda som kan förflytta sig fritt mellan våra dimensioner! Dom har inte levt med oss i jordelivet utan är ljusvarelser…våra hjälpare & guider från en annan dimension..
Jag har mött många som jag vill kalla "jordens budbärare/änglar"…dom människor som "lyft" en upp då allt varit mycket svårt! Så änglar…visst finns dom 
Kram
Jag förstår precis hur du menar och visst är du en budbärare själv det känner jag! 
Kram

#15 Tack! Vill bara krama om dig & snart så kanske jag får göra det