Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 1541 ggr
Songhios
0

Nycklar

Vi bor i min faster och farbrors hus sen många år tillbaks. Dom är borta bägge två nu.Det finns en fabriksbyggnad till där många känt, hört eller sett en man. Även inne i huset har vissa personer känt av något. Jag har aldrig gjort det däremot.

Det var farbrors skinnfabrik som vi har byggt ut och renoverat i en massa år. Nu håller vi på att renovera igen. Ett medium har varit in och hon beskrev en man så att jag förstod det var min farbror. Han tyckte så mycket om sin verkstad att han kom dit på besök. Hon beskrev vad han gjorde och det var en beskrivning hur han skar till skinn, mönster, syl osv. Jag undrar när "dom" kommer tillbaks, är det som det var på deras tid eller upplever "dom" det nya som är främmande? Om Ni förstår hur jag menar!

Vi förvarar nyckeln i en sladdvinda som sitter utanför huset. Först kom en nyckel bort, vi hittade en ny men nu är den också borta. Det slog mig en dag att det kanske är farbror som "snor" nycklarna för att vi håller på att stöka så där ute. Han kanske inte tycker om det?

Anna-H-K
0

Hej Songhios! Vet du vad…Jag blev jättevirrig & yr då jag läste ditt inlägg, kändes som att jag domnade bort på höger sida av huvudet också..Jag vet absolut inte vad detta betyder eller har för mening men jag skriver det iaf..

Jag kan inte placera känslan..om den kommer från er eller andevärlden !

Kramar till dig så här på lördagskvällen ;) & ps..Jag har inte intagit någon alkoholhaltig dryck Tungan ute

Songhios
0

Tack goa Anna!

Jag har heller inte intagit några alkoholhaltiga drycker ikvällFlört

Sitter barnvakt till mitt barnbarn 1,5 år så det är vatten som gäller! Det är en skaplig filur, inte still en sekund. Vi har hälsat på gammelfarmor 85 år som bor på ett demensboende hon blev helt slut efter vårt besök. Hon har bäddat åt sina dockor, i sängen ur sängen, upp på en stol ner igen och upp igen, PHUUU det märks att det är 21 år sen jag hade en sån telning. Men hon är helt underbar, mormors hjärteljus! Tänk bara att få höra Mommo pom, då smälter hjärtat! Eller när hon sjunger lilla nidel atta dig, atta dig. (Lilla snigel….) Jisses vad man blir stollig som mormorSkäms

Kram till Dig också!

P.S Spännande den där känslan Du fick, kanske min teori stämmer….D.S

Anna-H-K
0

Vilken go mormor du är & mamma för den delen..Kyss Dom är härliga dom små liven men ibland kan dom nästan "suga livet ur en" CoolTänker på när mina knoddar gick lös hos mamma!..He he..Hon sover nog gott i natt gammelfarmor…efter att ha haft så goa energier hos sig !

Kramis