Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 1666 ggr
carinadenfina
0

spådomar

ang den stora tarotstjärnan jag beställde av ett medium, den påminde mer om astrologi(de beställde jag inte) än förutsägelser,skrev till henne att jag tyckte så och att jag ville ha pengarna tillbaks

de fick jag inte, och förväntade mig inte de heller,

hon skrev att hon arbetar som medium och inte som astrolog, på hennes hemsida kan man beställa horoskop som är mycket personligt skrivna bara för mig????????????????(som hon gör)

hon skriver också att hon har certifikat(som medium)  jag frågade vem som hon fått de av, de fick jag inget svar på,

om man kan så mycket som hon utger sig för så tycker jag att hon borde svara på den frågan

när jag beställde den här tarotstjärnan ställde jag 2 konkreta frågor som handlar om nu, dom svarade hon inte på,är säker på att de var alldeles för stor chans att de blev uppåt väggarna fel,eftersom frågorna inte var på något sätt ledande

Jag känner flera medier och jag vet att de kan bli fel och att dom inte alltid ser allt, de har jag full förståelse för

men detta känns som bluff, jag tycker inte om att bli lurad,tror inte att någon vill de, hoppas att de går att fortsätta att skriva i detta ämne om man inte nämner några namn

Soffe
0

Men vad är detta? Har det inte funnits en likadan tråd innan? Bara det att den är omskriven!

Choklad
0

#1 Jo den förra blev borttagen men denne trådskapare är visst envis av sig..Jag vill säga en sak till trådskaparen: vad tror du att vi kan göra åt saken? INGET! tyvärr…du får ta det med vederbörande…

U R us

Soffe
0

Ja det här är ju rena baktalet när mediumet själv inte ens kan försvara sig!

tarotlasse
0

Hej du måste göra skillnad på ett medium och på en tarotläggare.

Det är 2 helt skilda sätt att arbeta på.

Som medium jobbar du med att ge bevis på att andevärlden existerar och jobbar med andarna.