Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: drömmardrömtolkningar
Läst 1144 ggr
Henna80
0

Har vi någon drömtydare här?

Jag drömmer ofta om att jag befinner mig på en stor färja. Ibland blir det storm, en gång körde kaptenen för fort så att han körde in i klippor… Det slutar alltid med att båten sjunker. Jag struntar i mitt eget liv och räddar människor i drömmarna.

Vad betyder mina drömmar, någon som har svar eller förslag?

Iliam
0

Japp:: här är jag;)

Vill du att jag tolkar din dröm här eller vill du att jag skickar ett mail?

Henna80
0

Du får gärna tolka drömmen här. Det kan kanske hjälpa någon annan också!Glad

[Sisa]
0

# 2

Även Choklad har en tråd, puttar upp den… Flört

Choklad
0

jag väntade på Iliams tolkning men..då gör väl jag ett försök..Glad

Glöm inte bort att ta hand om dig självGlad och ta det lugnt , kryssa lugnt på ditt känslohav..du behöver balansera upp dina energier och behåll dem själv, ge inte bort så mycket av dem.

U R us

Henna80
0

Det låter vettigt… Vad menar du med att balansera upp mina energier och behålla dem själv? För mig är det rena grekiskan, så förklara gärnaGlad!

Choklad
0

#5 Du verkar vara en väldigt hjälpsam och moderlig person, någon som gärna lyssnar på andra och hjälper andra. Tänk lite mera på dig själv också, så att du inte "sjunker"..vatten betyder känslor, du behöver säkert också någon att anförtro dig åt, en vän som även du kan ha och luta dig mot..

U R us

tarotlasse
0

Hej på dig det finns inte någon annan en du själv som kan tolka dina egna drömmar.

Det du upplever i drömmen är ngt som visas för att det har en speciell betydelse fäör just dig.

Drömer du om ormar tex så kan en drömtolkare som är rädd för ormar tolka det på ett sätt en annan som har ormar som husdjur tolkar ormen på ett helt annat sätt.

En läkare som har ormen som sin symbol för hälsa och vårdande tolkar det troligtvis på ett tredje sätt.

Så får du råd från 10 olijka drömtolkare så får du troligtvis 10 olika tolkningar.

Så tyvärr kan du inte få ngn hjälp med tolkningen utan ngt du själv måste tolka för detydelsen av drömmen är för dig och inte ngn annan som kan tolka det på ett helt annat sätt en vad som var meningen.

Lasse