Healing åt min mor
Vet inte hur detta fungerar men jag är ganska villrådig så jag försöker allt.
Min mamma fick en stroke i Maj och har legat på Danderys stroke-avdelning hela sommaren hon är halvsidesförlamad men har återfått viss rörlighet. Hon har fått behålla all personlighet, tal osv. men hon tänker lite långsammare och är väldigt deperimerad.
Om en månad ska hon få komma hem igen. Hon bor ensam och har fått lägenheten handikappanpassad och hon har hemtjänst som kommer på besök och en god man som hjälper till med ekonomin.
Hon är väldigt rädd för att lämna tryggheten på sjukhuset och komma hem till ett ensamt hem som hon tidigare kunde röra sig fritt i.
Hon säger att det känns som om hennes liv är slut. Att hon aldrig kommer kunna gå igen och att hon kommer förlora kontakten med släkt och vänner för att ingen orkar med henne.
Kan ni möjligtvis sända något hjälpande till henne?
Hon behöver både mental och fysisk styrka och trygghet. Mental styrka för att orka tänka positivt och fortsätta med rehabiliteringen. Fysisk styrka för att läka hjärnans skada och finna kraft att röra sina förlamade kroppsdelar.
Fråga gärna om ni behöver mer info.
Så ledsamt för din mor! jag har själv arbetat mycket med strokepatienter och vet hur fruktansvärt jobbigt, traumatiskt och omstörtande det är. Jag är ingen healare men jag ska tänka ljusa tankar till din mor och önksa Er lycka till.
Hej Norrbysa….jag blev verkligen berörd av din mammas situation, och även så drabbas ju självklart ni andra med i familjen…kan förstå hennes rädsla för hemkomsten….oron för att….tänk om det händer igen….och jag som är ensam….
Ja, det finns så mycket oro i en sådan situation….jag har ju op, hjärtat och det kom ju som en klar blixt så gott som….och jag är fortfarande lite orolig när jag är ensam ifall att något skulle hända…trots att det är nu 2 år sen…..är ju särbo så gubben kommer bara när han är ledig från jobbet….
Jag kan inte heala eller så, men sänder massor av styrkekramar o tankar till dig o din mamma…
kram
Eija

hej!
så tråkigt för både dig, din mamma och alla inblandade.
är inte heller någon healer men sänder massa ljus och kramar till dig och din mamma!

Vilken härlig mamma!
Jag sänder så mycket ljus & kraft som jag bara kan!
Kram Anna

Jag tror starkt på att ALLA kan heala. Man vet bara inte om det!Prova detta här som jag läste i en bok av Betty Shine. Självklart kan man skippa klockslagen och att tänka på ett medium, men så här jobbar jag dagligen:
Jag kopplar upp mig kl. 10 /22, tar först djupa andetag, rotar mig och hittar mitt inre lugn. Sen ber jag henne eller något annat medium att bli uppkopplat mot Energinätverket. Därefter kan man skicka distanshealing. Man ber då om hjälp, tänker på personen, slappnar av. Så sker det. Processen är startad.
Är själv uppkopplad kansk5-10 minuter, och processen fortsätter även när du slutat.
Det är dina tankar som sätter igång själva processen, det är inte du som ger kraft, din tanke ber om kraften.
Tankens kraft är oändlig och jag önskar dig lycka till, sänder mina tankar till din mor.

Varma, varma tankar till din mor OCH till dig, ibland är det så svårt att se någon man älskar så deprimerad. Det gäller ju att inte gå in i den låga energin själv… utan att orka stanna i ljusa tankar och smitta med dom. Så jag skickar massor till dig och ditt vackra hjärta som bryr sig så om din mor!
Kanske hon om en tid inser att hon kan vara sååå tacksam att hon har livet fortfarande, att hon kan se, ta på, umgås med barn och barnbarn - vilken gåva är inte det! Skickar också lite styrka till förmågan att kunna gå vidare genom lidandet och passera det för att sedan finna värdet i hur livet ser ut NU då! Finns så mycket lycka, om man bara väljer att se det!
Du verkar vara en fantastisk dotter med stort hjärta, var omtänksam om dig själv oxå!
Medarbetare på Övernaturligt i Fokus
Jag ska skicka lite som förhoppningsvis hjälper din mor, speciellt med depressionen.
Ljus/Ranamir
Tack så otroligt mycket. Jag ska prata med min mamma imorgon och höra hur hon har det.
Hon vill att jag ska ringa varje dag, men det orkar jag inte med. Blir helt tung i kroppen efter varje samtal.
Självklart sänder jag
Kramar till er båda
Åsa