Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettintuitionsövningar
Läst 1318 ggr
Lattjo
0

Försvunnen

Jag har en sak jag bara måste hitta men den har varit försvunnen sen jag var 6 år är nu 15 år. Det är en brun stor plastdinosaurie med ett sår på sidan. Jag älskade den när jag var liten och det skulle vara jättekul att se den igen. Har letat överallt men hittar den inte någon som vet var den ka vara? Jätteglad för alla svar :)

simonela
0

Kista var det första jag tänkte.

Vet inte varför :D

Mvh

Simone

Lattjo
0

ok ska kolla det tack <3

simonela
0

varsegod. låt mig veta hur det gick =D

Denna kommentar har tagits bort.
simonela
0

jag vet inte alls men tänkte det först när jag läste tråden.

lika bra att skriva vad man tänker ifall att det stämmer.

man vet aldrig! vore roligt att kunna hjälpa personen som

så gärna vill ha tillbaka sin dinosaurie :)

Lattjo
0

Ja det skulle vara så kul att se den :) Kanske är lite barnsligt men den var jätteskoj när jag var liten. Har nu en systerson som kanske skulle uppskatta den om jag hittade den ;)

Lattjo
0

#1 menar du att den ligger i en kista eller är i staden Kista eller ngt? Ursäkta men jag kan vara lite seg ;)

simonela
0

ja, har själv en tjej på snart 1,5år och jag har gett henne

en kanin jag hade när jag var liten. hon leker inte så mycket

med den just nu men vi får väl se. hon har den i alla fall =)

simonela
0

#7 haha, I en kista :D

Lattjo
0

Hehe ursäkta min seghet:) Jag ska upp och kolla på vinden kanske senare. Vet du vilken färg kistan har?

simonela
0

ingen fara, nu förstod jag också vad den andra menade med Sollentuna och det andra stället. :)

nja, vet inte men tänkte mig en sån där lite äldre brun kista.

men det kan vara för att jag tänker mig en kista så.

jag tänkte bara kista när jag läste tråden så vi får väl se då =D

simonela
0

#12 jag har ingen aning, det första jag tänkte när jag inte ens läst klart texten var kista, så då skrev jag det. fick läsa igenom texten flera gånger för att försäkra mig om att det inte stod "kista" någonstans i texten. men det gjorde det inte!

det är inte alls säkert att det stämmer.

jag har inte påstått någonting.

simonela
0

:) det gjorde du!

simonela
0

hur går det med dinosaurien? =)

Lattjo
0

Har inte hunnit kolla upp än ska göra det ng dag skriver om sökandet lyckats ;)

Rosina1
0

Hejsan!

Jag gör som simonella, skriver ner det som jag ser och känner. det är bättre än att låta bli om man får en tanke till sig. jag tror nog att du tar det på rätt sätt om det är fel.

Mitt budskap kan vara helt galet. Jag såg en papperskartong som det står Hobbex på och i den lådan så såg jag dinosaurien plus en vad jag tror skolväska och färgen på den är ganska mörk grön, den har blixtlås i ovan, ser ut mer som en plattare sak typ bokväska. Den väskan har också svart band som är "räfflat". Skriver ner detta till dig om det kan leda dig rätt vad vet jag.

Kram /Rosina1

Lattjo
0

okej tack för tipset :)

simonela
0

lycka till nu! :D