Min kyrkogårdsdröm
Här är min dröm, någon som vill tolka den?
Jag kom till kyrkan, där träffade jag prästen i hans arbetskläder. Jag frågade honom om jag fick gå in på kyrkogården och ta blomfröer från blommorna på gravarna eller om det var opassande, han svarar: jovisst får du det, jag litar på dej att du inte tar alla fröerna i blommorna utan bara lite, och att du inte förstör blommorna på gravarna eller skräpar ner där.
Jag går slutligen in på kyrkogården, där blommar blommorna på alla gravarna så enormt vackert i alla möjliga färger och storlekar, jag blir förvånad över blomsterprakten, och undrar om jag verkligen kan hitta frön i de friska och så rikligt blommande blommorna, men det gör jag i alla fall, glatt tar jag med fröena därifrån, prästen ler mot mej.
Sedan minns jag inget mera, drömmen var så lycklig och fridfull, och alla färger så starka och fina, man kunde riktigt känna blomdoften från de praktfulla blommorna, det var blommor utanför gravarna, till och med ute på gräsmatorna, och i allt detta skymtade gravstenarna fram litegrann.
Jag var helt ensam på kyrkogården.
mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus
"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"
"Ingen är felfri"
Du är på väg att blomma, och du plockar frön från dina inre blommor så att de kan fortsätta att utvecklas, det vill du kommer att utvecklas nu, mer och mer, och prästen är du, en präst är ju en talesman, han representerar något inom dig,,jag tror du vet vad det är…
Vilken vacker dröm!
U R us
Tack Choklad för din tolkning
jag anar nog vad det är 
Drömmen var verkligen fin!
Kram!
mona43 sajtvärd på Epilepsi ifokus
"Hur jag själv mår och känner kan bara jag själv veta"
"Ingen är felfri"