Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettintuitionsövningar
Läst 2298 ggr
Choklad
0

Affirmation

Jag älskar MIG

Jag älskar DET jag ÄR

Jag älskar DEN jag ÄR

Jag älskar VAD jag ÄR

U R us

Aries83
0

Tack Choklad precis en sådan affirmation jag behöver säga till mig själv idag.

:)

Choklad
0

Säg detta varje dag, gärna mer än en gång..du kommer att må bättre och bättre för varje dag..Glad

Kramen!

U R us

[Sisa]
0

Vet Du att Ditt ord är lag! Allt det Du säger blir Din verklighet. Varje ord Du säger är ett befästande, vilket innebär att ge tankarna materiell form.

" Varje dag

på alla sätt

blir jag bättre och bättre"

Sisa

simonela
0

vilka fina ord.

kram på er!

Choklad
0

Sisa…Häärliga ord! Känns härligt att få läsa dina ord!Skrattande

U R us

Anna-H-K
0

Fint Choklad & Sisa…Bra kom ihåg & affirmationer får man inte för mycket av Cool Tack & kram på er alla

[Sisa]
0

Människor som beklagar sej hela tiden, som alltid gnäller hur besvärligt allting är, dom har det också svårt.

Dom som säger sej äga glädje framgång och kärlek, dom som fastställer det positiva, har ett liv fyllt av glädje, framgång och kärlek.

Du är den enda som har tillgång till Dina tankar. Det är Du och ingen annan som är ansvarig för det Du yttrar. Ingen kan tvinga Dej att säga negativa saker…

Om Du vill förändra Ditt liv, måste Du också ta ansvar för Dina ord. Så fatta beslut och ta kontroll över Dina ord, och över Ditt öde.

"Jag är frisk och stark"

Sisa

Anna-H-K
0

#7 Allt vi sänder ut får vi tillbaka på gott & ont!

Vi har alla ansvar över  våra liv, det vi säger & hur vi agerar & ÄR mot våra medmänniskor!

Kram

[Sisa]
0

Då vi affirmerar påverkas vårt undermedvetna. Det bästa sättet att affirmera, är att hitta på egna affirmationer och utveckla positiva tankar för olika områden i våra liv.

Genom att affirmera positiva resultat skapar Du dom. Först i Ditt undermedvetna och i det universella medvetandet, sedan i den yttre världen. Dina ord och Din tro på Dina affirmationer, får dom att ta gestalt på det fysiska planet.

Viktigt är också att affirmationerna är i nutid!

"Jag är bra som jag är"

Kram Sisa

[Sisa]
0

Jag vill bara uppmana ALLA

Affirmera och njut!

Lek med Dina affirmationer. Sjung dom, dansa till dom, skriv ner dom, sätt upp dom på väggarna, klistra dom på kylskåpet och på telefonen, häng dom i badrummet, och upprepa dom tyst för Dej själv dagarna i ända!

Jag lovar att Du snart kommer att inse vilken oerhörd makt Dina ord har att skapa det livets Goda, som Du så väl förtjänar.

"Jag är unik,

det finns bara jag som är jag i hela världen"

Sisa

dalamormor
0

tack för en underbar tråd.

hade för 5-10år sedan en affrimations tavla upphängd på toa.

men efter en flytt komm den aldrig upp igen.

daxs att leta fram den.

så tack för påminelssen.

kram från en som är unik,bra som jag är mm.

Choklad
0

#11 Bra ide ..ska faktiskt ta och göra en liten tavla med affirmationer och ha på toa..då läser alla dem..Tungan ute

U R us

[Sisa]
0

# 12

Det ska jag med…

Sisa  Cool

Denna kommentar har tagits bort.