Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 2933 ggr
Songhios
0

otäcka drömmar

Förra natten drömde jag att jag och min dotter slog ihjäl "något". Var som en människa, ljus nästan vit och med kortsnaggat hår. Min dotter slog ihjäl "det" med ett basebollträ och sa till mig att slå ihjäl den andra. Jag gjorde det och det  och då small och krasade när basebollträet träffade. Det reste på sig en gång och jag slog allt jag orkade så det dog. Det var som människor fast samtidigt inte och inte elakt. Hu vad hemskt!

Inatt drömde jag om ormar som jag slog ihjäl med en kofot. Missade först men la en i en låda med sand och slog ihjäl den med kofoten. Den andra tog min man och bröt nacken av då blev det ett fiskhuvud med gälar plötsligt. Såd är ska du inte behöva ha det sa han och slängde ner den i lådan med sand. Slå ihjäl den så den får skita på sig! Herregud vad är detta för barbariska drömmar? Blir riktigt rädd för mig själv!

Fy och usch, blev så himla deppig en sväng idag, lite åt ångest hållet med hjärtklappning och svårt att andas.

Håller jag på att bli knäpp? Slå ihjäl något är det sista jag skulle göra!Gråter

[rore]
0

Jag är inte alls kunnig på drömtydning. Men tankarna jag fick när jag läste ditt inlägg var att det kanske finns ett traumatiskt minne innom dig, som försöker leta sig upp till ytan.

Det kan ta sig alla möjliga uttryck och kan vara ack så skrämmande.

I din dröm är du stark i både dig själv och i sammanhållningen till din man och din dotter. De hjälper dig med det svåra och otäcka. Du har styrka och du har din familj vid din sida. Var inte rädd.

Jag tror inte alls att du håller på att bli knäpp och jag tror inte att du är en barbarisk person. Men det undermedvetna jobbar på ett lite annorlunda sätt ibland, för att vi ska vakna till och se vad som håller på att hända.

KAn hända att jag är helt galet ute, men det var tankar som kom till mig. Jag hoppas du tar det för vad det är. Tankar och funderingar. Ta hand om dig. Rore

Denna kommentar har tagits bort.
Choklad
0

Du håller på att göra dig med en aspekt av dig själv, något du inte behöver längre..dottern är en ny aspekt av dig som håller på att ersätta den som ni slog ihjäl så att säga…du börjar att ta för dig istället för att bara ge ut en massa energi…til din rädsla och ditt kaos.

detta nya som växer inom dig är en ilska mot det gamla som nu försvinner..

En orm kan betyda mycket…att du kommer att bli frisk och du kommer att förstå att något är galet, du vill göra dig av med detta som känns hemskt, men kan inte hantera situationen riktigt..därför istället för att ta emot din medicin och bli frisk så att säga, så gömmer du din medicin och begraver det djupt inne i en låda med sand, dvs du läker din inre magi, utan att egentligen förstå vad du gör…att denna handling läker dig ändå..ormen är en slingrig liten luring..att den skiter på sig, är att den /du gör dig av med gammalt skräp som du inte behöver…tror nog att du ska tänka efter vad ormen vill säga i fortsättningen..den är speciell för dig.

jag kan känna ditt kaos och din ilska när jag tolkar drömmen…vill inte gå djupare utan din tillåtelse..

Laila

U R us

simonela
0

mamma tackar för svaret ;)

det var ett bra svar.

kaoset håller på att lämna henne.

det är nya saker på gång.

både andligt och jordligt!

Choklad
0

34 Mamma????? Du är inte seiös eller hur? Du driver gäck , eller hur? ta och läs igenom din tolkning ordentligt…

jag och Rore la ner tid på att hjälpa dig…och så gör du så här..ta och se vad ormen vill säga dig…

U R us

TantAlma
0

Läs igen Choklad det är 2 olika användare… Flört

Du är en mycket duktig dröm tolkare…  Kyss

Choklad
0

#6 Ja jag såg det,men det är ändå samma användare, bara olika signaturer…mig lurar h*n inte..

Tack TantAlma…du är så snäll…Glad

U R us

dalamormor
0

efter som dom inte tycks vara inne på sajten.

så går jag in och talar om att simonela är songhios dotter.

jag är syster o moster till dom.jag vet det är seriöst.

simonela
0

#5 men! Songhios är min mamma och jag pratade med henne i telefonen samtidigt som jag läste ditt svar för henne. :)

simonela
0

#8 tack moster :D

Songhios
0

Tack ALLA!

Mycket intressant med Era tolkningar. IDAG mår jag mycket bättre än jag gjorde efter dom där otäcka drömmarna. Hade faktiskt glömt bort dom tills min dotter hittade Choklad´s svar när vi pratade i telefon. Och jag bad henne att tacka Dig för jag tyckte det kändes som en trösterik och fin tolkning.

Det börjar hända saker runt mig tycker jag och det känns som att det är MENINGEN att jag ska ta emot och ge mig själv TILLÅTELSE att hänga med när tåget går.

Choklad & Rore jag läser ofta Era inlägg och jag har den djupaste respekt för Er och tycker Ni är så fina människor.

Kram på Er/Inga-Lill

[rore]
0

TackGlad