Försök #2
Har idag gjort min andra insemination och det kändes som om alla omständigheter var rätt. Till och med min fru var positiv, och barnmorskorn med!
Nu ska jag vänta två veckor innan jag kan testa mig. Under tiden skulle jag vilja be om lite positiva tankar och energi så jag kan fortsätta vara lika säker på att det har tagit den här gången 
Vill även passa på att tacka alla medlemmar och värdar som gör detta till en härlig sajt med mycket omtanke och varm stämning!
// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus
"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

önskar er all lycka!

Tack så mycket 
"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken
Du får positiva tankar från mig och även till din fru
OM jag förstår saken rätt så är du kvinna som lever med en kvinna eller läser jag fel?
Oavsett så önskar jag er allt gott och att det denna gången går så fint så! Kram

Just precis #3, jag glömde förtydliga det. Jag är en tjej som är lyckligt gift med en annan tjej
Tack så mycket för lyckönskningarna, jag blir så glad av dem 
Grattis till det och som sagt så önskar jag er all framgång i detta 2:dra försök. 
Man ser ju det när man läser det men ändå undrar man