Regression/ reinkarnation
Hej!
Jag har gått en kurs i regression/ reinkarnatin hos Pehr Trollsveden. Kursen var jättebra, man fick verkligen vända ut å in på sig själv. men gud så stark jag känner mig efter denna kurs..
Kan verkligen rekomendera denna kurs för dom som är intresserade.. Pehr är verkligen en bra lärare.. Känner mig som en ny människa efter denna kurs..
ha det
babie

Vad kostade den? Kan du ta reda på vilka man har varit i tidigare liv nu? Hur kontrollerar man att det stämmer?
Hej!
kursen kostade 4900:- men den var värd vart enda öre.
På kursen så får man lära sig att guida ner personer tll tidigare liv, men oxå att läsa tidigare liv medialt.
Man kan ofta se hur olika saker från tidigare liv påverkar en i detta liv.. man kanske har drunknat i ett tidigare liv å det kan vara orsaken till att personen i fråga är rädd för vatten i detta livet, nån har kanske varit skomakare tidigare, å är i detta liv noga med sina skor.. Så visst blir man påverkad av vad man gjort i tidigare liv.. det tror jag på i.af
Hur man kollar om det stämmer kan kanske va lite svårt, beroende på hur långt tillbaka man kommer i sitt tidigare liv å i vilket land man levde i.. Vi har ju inte levt alla liv i sverige.. men som oftast så kan klienten känna igen mycket från tidigare liv som har påverkan i detta liv..
Gå gärna in på Pehr Trollsvedens hemsida så står allt där om kurserna..
Hoppas du blev nöjd med detta svar
babie

Tack, jättesnällt att du tog dig tid att svara. Jag tror inte att vi återföds men jag är intresserad av fenomenet, att man tror det. Mitt intryck av de beskrivningar jag sett av personers tidigare liv är att det är öppet för mycket breda tolkningar och man får inga exakta data som kan verifieras.
Hur kritisk var du till innehållet? "Visste" du redan i förväg att man reinkarneras eller blev du övertygad efter hand? Fick du några handfasta bevis eller skulle du kunna tänka ut ett par alternativa förklaringar?