Är det så?
Jag var tvungen att ta bort min ena råtta förra fredagen då han troligen hade en tumör och blev bara värre å värre med sitt agresiva beteende. Nu dom senaste dagarna har jag börjat känna mig paranoid. Vist har jag haft ont av fantom smärter nu ett litet tag.
Men de värsta är att jag hör saker som inte är där, ser skuggor. Det känns faktiskt läskgit på något vis. Jag mennar. Jag har varit med om värre men just det att inte kunna känna av något som om jag trubbats igen lite är faktiskt en aning läskigt. Jag ser något röra sig fast det inte gör det, jag hör hur något som springer på soffryggen med klor. Det är precis som en råtta som springer lös. Men råttan jag har kvar är inte ens i närheten! Jag bir snarare paranoid. Jag mennar, sådant sker väl inte så snabbt efter någon gått bort? Det känns som om aktiviterarna inte borde ske. Inte så snart efter. Men jag satt just å stirrade ned i golvet av någon anledning som jag gör ibland och såg en skugga röra sig snabbt. Jag trodde det var jag och börja veva med händerna å sådant för å se om det var jag. Men det gick inte utan att jag var tvungen å sträcka mig löjligt långt ut vilket jag inte hade gjort.
Det enda jag känner att det finns något som vill vara sagt med det här. Men jag blir ändå paranoid om det bara är jag som tror det. Alltså. Kan det vara så att det sker aktiviteter så snart efter åt??
Vill ni känna av är det fritt att göra så. Men jag undrar mest om det ens är möjligt att jag inte har hjärnspöken?

Kanske du tänker på det alltför mycket & du har kanske också funderingar om du gjort "rätt eller fel"..Så är vi människor! Om man mistat någon, människa eller djur så är man ju sorgsen & bedrövad..Kan vara så att du också har en del rädslor för döden, om vad som händer då vi dör osv..HELT NATURLIGT!
Visst kan du ha aktivitet där hemma men försök att slappna av & känn in vad det verkligen är som oroar, när & hur det kommer!
Lycka till & Kram
Det kan mycket väl vara din råtta som är finns hos dig, det är ganska vanligt att sådant sker….
Djuren stannar ofta kvar hos oss en stund innan de går vidare till en annan tillvaro, kanske de rent av stannar kvar och väntar här på detta planet…många av våra djur som gått över har stannat hos oss, länge,,t.ex så hade min son en hamster. Hon brukade få springa i min stora säng en stund innan jag skulle sova för natten och hon tyckte det var jättekul. Hon fick en tumör och vi fick låta avliva henne..
en av de första nätterna efteråt så kände jag att något kröp upp i min nacke och buffade och boade sig …jag förstod att det var hamstern som var hos mig…
U R us
Jag blir mest paranoid om det är jag eller inte.
Jag känner mig som "förstoppad" i huvudet och lyckas inte känna av ett knyst. Men tror jag får ta å sätta mig å meditera å försöka varva ned. Den där skuggan skrämde mig lite faktiskt för jag blev så överaskad!
#3 Jag tror också att din råtta stannar kvar en stund hos dig för att försäkra dig om att du inte har något att må dåligt för… Att han vill tala om för dig att han har det bra…
Många Goa Kramar
Annisangel