Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettofftopic
Läst 916 ggr
OmShanti
0

idag 1:a September

Tänkte att jag kunde börja idag och önska er alla en underbar dag med ljus och värme. Solen lyser och det känns lite höst i naturen.

Tankens kraft är som vi diskuterat otroligt stor. Så var för, inte emot. Var för positivt, kärlek och ljus, inte emot negativt, mörket. Det är stor skillnad :)

Du skapar din verklighet med dina tankar. Så tänk på vilken verklighet du önskar dig.

Namaste

Happyspirit
0

Tack för din härliga tråd :)

Förstärka ljuset är mycket lättare än att försöka förgöra mörkret. :)))

Önskar dig en härlig dag<3

Denna kommentar har tagits bort.
Anna-H-K
0

Vill oxå va me & tacka för en härlig tråd..;-)

Å till dig Happy…Du gör mig glad bara jag ser din bild..Du strålar av värme, medkänsla & lugn Kyss

chik
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Morgon på er alla.

Omshanti.Du har så rätt …..O i dag har vi ett strålande väder o så skall det tydligen vara hela dagen…Skrattande

Så jag vill bara önska er alla här inne en trevlig o givande dag.O gör er dag till något bra….

ha de Gött alla.Önskar Lena

Lena.P är jag i verkliga livet.

Anna-H-K
0

#4…Härlig bild…Tack Kyss

Den skulle man ha i köket..Se varje morgon..
Vill bara berätta vad min Älskade pappa har för tavla som han delar med sitt morgonkaffe..

"Varen icke bekymrad för morgondagen, ty var dag har nog av sin plåga"

He he..inte direkt upplyftande men jag blir ändå så full i skratt av det..Sån e han ;-)

Ha en underbar dag alla!

Kram Anna

Mads
0

Godmorgon alla, idag blir en fantastisk dag för oss alla Kyss

Sitter och slurpar på morgonkaffet lite med ett värkande mammahjärta efter att ha lämnat förtvivlad liten på dagis. Snart dags att åka upp till nya jobbet och få en rundtur samt skriva papper.

Kramar Madde

Amor Vincit Omnia

[kvasthilda1972]
0

God förmiddag alla vänner!

Har varit och kollat läget på öppna förskolan, det verkar trevligt!

AnettaK
0

Tack för dina råd.

tycker bara att tiden går för fort batra Flört

Denna kommentar har tagits bort.
Britt-Marie
0

Tack för en fin tråd.

Vi har fint väder här, varmt och skönt även om inte solen är framme hela tiden.

Har tagit en skön promenad och så varit och fikat på caffe´t som de ännu har öppet. Ett sommar caffe´. Kanske har det öppet till Marknaden i år. Vår Marknad går av stapeln i slutet på denna månaden.

Jag skall se efter lilla Thea en stund idag. Det skall bli roligt. Skulle få bada henne med om jag ville. Har ju badbalja här hemma. Det skall bli roligt att få göra det.

Ha det gott alla goa!

OmShanti
0

Jo, idag så skulle alla fått vara lediga så att man kunde vara ute i naturen och njuta! Det kliar så härligt i fingrarna på mig, denna delen av året som är min favorit; allt som naturen har att erbjuda och trädgården. Samla in, torka, sylta, salta, safta, frysa, bunkra upp mmm. Bli lite röd om kinderna av den härliga luften….
MEN kan man inte så får man ta en liten dagdröm! Flyga iväg!!

Skickar med en bild som jag tog på en fjällmyr för 2 år sedan :)

Kram!

[Sisa]
0

Godeftermiddag alla här,

nyss hemkommen efter ännu en mysig dag på jobbet. Mycket att göra förstås, och ganska ont i fötterna. Därför sitter jag här och vilar en stund.

Klart vi ska tänka positiva tankar, vi mår ju så mycket bättre då!

Ha en fin kväll och glöm inte bort, att Ni alla är värdefulla…

Ljus och värme från Sisa.