Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 751 ggr
Britt-Marie
0

31/8 - 09

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så var var vi då inne på sista dagen denna månad.

Vad gör ni en dag som denna?

Väder? mm

Ha en bra dag!

Britt-Marie
0

Min cykel på bild här ovan.

Min dag har sett ut så här hittils.

Har ringt viktiga samtal ang min skada som blev under operationen i nov 08. Alltid svårt med såna här samtal tycker jag. Vi får se hur slutändan blir att se ut.

Sedan har jag väl plockat lite och pratat med en väninna på telefon.

Lite tom här hemma idag. Sambon började jobba idag efter sina 4 v sem. Så nu är vardags lunken tillbaka igen.

Solen skiner här idag och just nu står termometern på hela 26 grader, men det är i solen. Det blåser en del ute med.

Skall ta mig en promenad nu snart har jag tänkt. Försöka komma igång lite med promenaderna som jag tycker är så skönt att göra. Det har väl blivit någon promenad nu med under dessa veckorna, men det har inte blivit så där regelbundet som jag är van vid.

Ha det gott alla Ö-Bor

kram

Britt-Marie
0

Puttar till en gång.

Denna kommentar har tagits bort.
Elisabeth-J
0

Min dag har varit fylld med roliga och trevliga händelser Glad

Jobbade på förmiddan ett par timmar, hade en jättehärlig sittning och sen jobbade jag en stund inför mässan. På eftermiddan åkte Robin och jag till Strömsund för att affischera och köpte biljetter till en hockeymatch, vi köpte med en biljett som vi gav bort till en person som älskar hockey som får följa med oss, så den lämnade vi och fikade där en stund. Ikväll har jag varit och träffat vänner där det blev mycket skratt tillsammans Glad

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

poppcorn
0

jobbat. haft migrän hela natten och ont i huvudet resten av dagen, hoppas att jag slipper en helvetesnatt till.

Thyra4
0

Hade sotaren här på morgonen och sen en kund, som provade byxor och tunika. Blev jätteglad för det var bara små ändringar. Sydde sen om ett par byxor till mej. De blev bra. Åt lite och åkte sen till "stan" och träffade dotter, hennes två döttrar och en dotterdotterson. Oj vilken släktträff!!

Minstingen(1,5 år) har börjat prata och kunde efter en timme säga våra namn. Sen uträttade vi våra ärenden och åkte därefter  hem. Fick ett mail att våran Husvagn är såld. LYCKA!! På tre år har vi utnyttjat den 4 nätter. EN BRA DAG!!

Britt-Marie
0

Tack för era inlägg här.

Min dag började lite segt som sagt var. Men sedan började den att rusa på. Har hunnit med en hel del under dagen.

Tog en skön promenad bla..hoppas på bra väder i morgon med, så skall det bli en promenad då med. Jag och en väninna skall ev ut och gå. Risken är att vi hamnar in på vårt fik sedan *skrattar*

Snart skall det bli sängen, så jag önskar er alla en god natt!

Men först skall jag kika runt lite här.