Japps, och du vet ju vem eller vilka ska jag väl säga 
Sen är där någon som plockar i köket och har gjort de senaste kvällarna, vet inte riktigt vem.
Kram
Amor Vincit Omnia
#1 Vilken härlig stund med våra andar vi har haft i kväll du och jag…..kramis!
Jag har någon som tänder och släcker lyset i "pojkarnas gamla rum" och så hör jag min farfars konstgjorda hjärtklaff och känner hans cigarettlukt…undrar vad han vill nu?
Vi har också haft en del besök här ikväll. Fast det är våra egna nära och kära och de som hör till gården.
# 3 Jag har med hjälp av Jeremina fått återförenas på ett sätt med min man från ett tidigare liv, helt underbart !
Kramar
Amor Vincit Omnia
#4 Och Madde har haft kontakt med en gammal pojkvän till mig som dog 1989….också helt underbart! Kramisar 
Med din man från tidigare liv??? Ok.
Mindes du honom själv?
Ja, jag minns honom och vad vi gjort,hur vi levde, hur allt såg ut, var vi bodde, hur han dog osv men Jeremina har hjälpt till att få alla bitar på plats. Nu bhöver jag inte tro det är fantasier längre 
Du verkar förvånad Happy ?
Amor Vincit Omnia
Ja, har du minnen själv och kan bekräfta det då blir det ju betydligt bättre bevis om man säger så. :))
Annars kan det ju vara svårt att få någonsomhelst bevisbörda i det. Men som sagt om du minns själv så är det en helt annan sak. :)
Ja, hade du frågat mig om tidigare liv för ett år sedan hade jag inte fattat ett skvatt och förmodligen inte trott på det heller. Men det jag fått fram via Jeremina ikväll bekräftar mina drömmar, känslor, visioner som jag inte tidigare förstått. Jag har fatttat att det handlat om tidigare liv men ändå haft svårt för att få ihop det, för det är ganska magiskt att minnas vad man gjorde för ungefär 200 år sedan….mycket kraftfull men samtidigt märklig upplevelse 
Amor Vincit Omnia
Sen har jag sedan min utvecling började kunnat se andras tidigare liv, men aldrig tidigare mitt /mina egna..
Amor Vincit Omnia
#8 Vi hjälpte varandra och när man känner igen saker som du skriver så får man det verifierat och vet helt säkert att den andre har kontakt med ens "spöke"……
Vilken spännande kväll Ni har då!
Jag önskar jag fick uppleva nåt liknande… 
Sisa
#12 Vi har haft en magisk kväll..verkligen och jag tror inte det blir den sista vi tillbringar tillsammans via ifokus……
Underbart, underbart kan jag bara säga. Helt magiskt !Precis vad jag behövde just nu när jag ligger här hemma sjuk & ynklig
Nej du Jeremina, vi har mycket framför oss !
Amor Vincit Omnia
#13 Vad hände…fniss..jag markerade inte någon stor stil…
Det är bara början på vår gemensamma färd genom det övernaturliga…..
Madde min vän!
Jag önskar Er en spännande färd, hoppas vi får följa med en bit… 
Krya på Dej Mads!
Sisakram igen då.
Åh, det är den 23:e då fyller min lilla prinsessa barnbarnet Felicia 4 år….bara en parentes!
#16 Vi får väl berätta en del om nu Madde vill också! 
# 17 Absolut vännen, min resa delar jag gärna med mig oavsett vad människor sedan önskar tycka & tro om det hela. Som du säger, min upplevelse är min 
Grattis till barnbarnet idag då ! 
Nu har jag precis bitit mig själv i tungan 2 gånger när jag nyser, aj aj aj…
Kramar
Amor Vincit Omnia
Skickar healing till dig..akta tungan..Godnattkram!
Va spännande ni verkar ha haft det Jeremina o Mads…..kul….
Här har det varit hur lugnt som helst, men jag trivs så bra med det….fast nu vet jag iallafall vem det är som stökar runt här i huset o lägger sin hand när det behövs hjälp, och det är gamla husägaren him self….
Men som sagt var så märks han inte annat än vid speciella tillfällen….En gång så var han go till o skruva av vattenkranarna till både tvätt maskin o diskmaskin när de var klara….där hann jag inte med….
Och vid ett annat tillfälle, så var han uppe på vinden o satt fast vindsluckan upp mot taket….riktigt ordentligt med haken….hade nämligen haft sotarn här, och gubben min haka ur haken inifrån så att dom kunde gå in den vägen när dom skulle besikta skorstenen….för det är så bökigt att ta sig upp via luckan i hallen….
Sen visade det sig att det blev ett jäkla blåsväder så luckan blåste upp, och grannen kom över o hjälpte mig att stänga den där uppe på taket…..(Särbon är ju borta hela veckan när han jobbar)….men det finns ingen hake på utsidan, så han sa att det kan ju hända att den blåser upp igen…..
Men luckan satt på, och särbon hade med sig hake som han skulle skruva på utsidan med när han kom sen….men när han klättra upp på taket så fick han inte upp luckan……mycket förvånad så fick han ge sig och gå in o upp den vägen….och får då se att den är igenstängd med haken ….och det går inte att få dit om man inte trycker fast den….sååå…nu vet vi vem….
kram
Eija
Oj…vad spännande..visst är det kul med de som är hjälpsamma och roliga…..? Kram Eija 

Så spännande Jeremina och Mads! Mycket intressant med tidigare liv.
Jättespännande…Jeremina och Mads..
# 20 Spännande !
# 22 & 23 Ja, det var verkligen en härlig & spännande upplevelse 
Amor Vincit Omnia
Häftigt.. Jag upplever ingenting som vanligt.. Alltid lugnt hemma hos mig.. Inga spökerier här inte..
# 25 Det kommer säkert vännen, tycker du brukar ju få kontakt ju 
Amor Vincit Omnia
#26 Jo kontakt får jag ibland, men det spökar aldrig här.. I min förra lägenhet däremot hände det grejer, men inte här :-/

Oj vilken natt Jeremina och Mads,härligt att få bekräftelse på tidigare liv.
Själv kommer jag inte ens ihåg vad jag drömt så jag antar att det inte var viktigt.
# 28 Ja, det var verkligen annorlunda. Magiskt egentligen att man kan minnas någonstans inombords i så många år..
Amor Vincit Omnia
här är det rätt lugnt just nu….bara ungdomarna som "spökar" …
U R us
Jeremina och Mads. Jag har inte hunnit läsa tråden tidigare. Oj vad det låter spännande vad ni upplevde med "era nattspöken". Jag tror att man kan minnas delar av sina tidigare liv. Den gör jag själv också. 
men nu knäpper det som pistolskott i mitt golv..ungdomarna håller på och sjunger för högt och det gillar inte vissa …
U R us
# 32 Det var verkligen spännande, min första upplevelse gällande tidigare liv.
Amor Vincit Omnia
#34 Då måste jag gratulera dig att du har kommit in minnena som ligger i undermedvetna. Lycka till att uppleva ännu mera. 
# 35 Tack, det är en spännande värld helt klart 
Amor Vincit Omnia
Det finns en sak jag tycker är märklig. Jag brukar vara i skogen vistas och bo där, när jag har möjlighet till att kunna bara vara. Jag kan inte komma på, att vid något av dessa tillfällen något övernaturligt hänt. Man borde i ensamhet med skärpta sinnen känna mer av sånt, men för mej är det stiltje på den fronten.
Det jag skrev i #37 att jag aldrig upplevt något i skogen var inte helt sant kom jag på efteråt. Jag har ju vid bland annat, när jag och några till skulle gå på älgpass. Vi var fem stycken jägare som skulle gå till passen, efter kanten till vårt jakt område. Tre av jägarna var unga och tyckte vi två gubbar gick för sakta, och gick före. Den stig vi skulle gå gick efter en bit över ett hygge med god sikt åt alla håll. På det hygget hände något märklig, det kom en vad jag såg som jägare gående från hygges vänstra sida och gick med dom framför. Vem denne jägare var kan jag inte säga. Jag frågade när vi gick tillbaka vilka som satt på pass efter den kant vi jagat, det var bara vi fem, vem som hjälpte oss passa får jag väl aldrig klarhet i. Så det verkar som det blir till att fortsätta jaga älg, även efter döden. En spökjakt kan man väl kalla detta.
#38 Där ser du..jag förstod väl att du upplevt något i skogen. Jag har en bekant som dog i älgskogen 1992 och många sa: Han dog när han fick göra det han gillade mest.
Han sitter nog på älgpass här uppe i skogen om 2 veckor……
#39 Jag borde skrivit att jag inte får ovälkomna besök, och känner mig helt trygg, ingen som killas eller för oväsen.
# 40 Jag kan nog känna detsamma, det är nu längesedan besöken här hemma inte var välkomna & vänliga.
Amor Vincit Omnia
För att inte pruttaren ska få sista ordet så säger jag hej och tack för denna tid på Ön för nu berättar jag mina historier om nattspöken på annat håll! Ha det gott!