Kan någon säga...?
Jag drömmer om en drömhäst…, - blir den någonsin min? Färg? Kön?
brun, hingst…..
Tack!
Jag behöver hopp om framtiden för att orka lämna det jobbiga bakom mig.
Känns också som att ni får en väldigt speciell kontakt och blir stora tillsammans! Utvecklingen växlar, ibland lär du honom och ibland lär han dig 
Många Goa Kramar
Annisangel

jag tror vit hingst
Tack för era svar, allihopa! Då är det bara att fortsätta drömma! 
Annisangel, vad menade du med att vi kommer att bli "stora tillsammans"?
Finns det någon mer som kan "känna" något runt detta? Någon ytterligare detalj?
#7 En stor häst..jag kan inget om hästar men den är säkert svart!
#7 Hmmm, ska se om jag kan förklara känslan… Det känns som att ni kommer lära mycket av varandra, testa varandras tålamod, vara med i tävlingar som inte nödvändigtvis har så mycket med vinster att göra utan mera som att ni ser hur långt ni kommit, hur samspelta ni är. Det känns som en verklig guldklimp, denna häst, verkar inte vara så gammal heller… Han kommer ha mycket vilja men det har nog du med!! 
I tillägg till detta vill jag tillägga att det nu är dags att gå vidare… Vet inte om jag är ute o cyklar men det var den spontana känslan jag fick här…
Om du vill kan du pm:a mig!!
Kram
Många Goa Kramar
Annisangel
Tack än en gång!
Ja, jag är envis och det kommer nog hästen också att vara. 
Och om jag får råd med häst, blir den ganska stor, dvs över ponnymått. Jag skulle vilja tävla med den, växa tillsammans.
Och det är sannerligen dags för mig att gå vidare… Det har jag väntat länge på!
härligt med drömmar…de är som en blomma…ju mera näring, ju vackrare blir de…och större…
U R us
Pga sjukdom har jag inte vågat drömma de sista 10 åren. Men nu börjar allt vända till det bättre igen, och med framtidsdrömmarna kommer energier som är så kraftfulla! Så visst har du rätt, att med mera näring blir de vackrare och större. Och de kanske kanske går att förverkliga!
Drömmen om häst håller på att dra mig upp ur sjukdom och elände.
Äntligen ser jag en ljusning och jag är så tacksam för det!