Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 713 ggr
[outgrundlig]
0

Vilka är vakna.....

….sitter här och undrar över om jag skall lägga mig men jag skall ju inte jobba imorgon!!!!!

Dett kan ju bli kvällstråden för de intresserade……

…någon som dricker kaffe såhär sent….eller vad gör ni/tänker ni på……

Aleethia
0

Jag är vaken men dricker inte kaffe. Har däremot gått igång på Cola och sandelträ Tungan ute

[Jeremina]
0

Jag är vaken än så länge. Min äldre som med 2 barn kom ikväll och ska vara här till i morgon. De sover nu för sonen jobbar hårt på veckorna och då kan det vara skönt att få åka hem till mamma och bli ompysslad även om man är 34 år…Flört

Jag dricker inte kaffe såhär sent men känner mig hungrig mitt i natten. Funderar också på vad vi ska hitta på i morgon? Obestämd

skrult
0

Jag är oxå vaken. Letar efter bilder på höstkantareller,ska ge mig ut i skogen imorn hade jag tänkt Glad

Aleethia
0

#2 Jag håller med din son! Glad Jag åker däremot inte till mina föräldrar för att bli ompysslad utan för att slippa gnällig dotter med hastighet på 250km/h. Om ni vill ha något att göra imorgon kan jag skicka henne med il-bud Tungan ute

[outgrundlig]
0

#1 Inget kaffe för mig heller:)! Sandelträ? Vad är det?

#2 klart att det är gott å komma till morsan och bli ompysslad……själv har jag en dotter som missade sin tvätttid så nu kommer hon imorgon och skall tvätta hos mig………skönt att de har någonstans att ta vägen….. :)

Aleethia
0

#5 Det är en rökelse (ingen drog alltså Flört)

[outgrundlig]
0

#3 Låter härligt, kanske jag gör samma sak och går runt sjön imorogn. Kanske inte svampplockning men ändå….

#4SkrattandeSkicka henne hit till Göteborg, jag miste en av mina döttrar igår, hon stack till Umeå för att studera där i tre år…..

[Jeremina]
0

#4 Hi hi..det var kul men vi har ena barnbarnet flickan håller 250 knutar hon med och hörs över allt så det räcker nog med det. Men gó är hon också. Brorsan hennes är så lugn så som en filbunke!

Mina älskade barnbarn 2 av 3 stycken!

#5 Det fanns en tid då grabbarna kom hem med tvätten men den tiden är nu för längesen förbi..skönt!

[outgrundlig]
0

#6 Aha tänkte väl det, men undrade ändå……Cool å så cola sa du, ja det låter mysigt.

Själv sitter jag bara o gör just ingenting utom hör in son som springer omkring och retar sig på sin lillasyster som sprider saker runt sig. Ikväll är hon inte hemma…… :) Han får då kanske utlopp för det…..

Han har samlat allt hon har lagt runt i huset på köksbordet……..

Aleethia
0

#7 Hade jag bott kvar där så hade du nog haft fullt upp bara för de raderna du skrev där Flört Flyttade från Gbg förra året och bor numera några mil från Umeå men tror du det skulle fungera att skicka med henne med din dotter? Skrattande

Aleethia
0

#8 Då kan de roa varandra Flört
Hade jag vetat att jag inte skulle sakna henne så mycket hade jag faktiskt tagit tag i saken och skickat henne till Outgrundlig Glad

#9 Ha ha! Ja, man vet aldrig. Jag är helt väck vad gäller slangord och sånt så man vet ju aldrig vad jag egentligen har skrivit Glad

[outgrundlig]
0

#10 Jaa hon är där nu, i Umeå, så skicka henne dit för det är fart på min dotter. Snabb i vändningarna :) 22 år! Hur gammal är din dotter?

#8 Nja mmin dotter missade tvätttiden i stugan inne i staden där hon bor. så fär att de skall ha rena klader så måste hon komma hit hehehehehe. Inte för att jag skall göra jjobbet men ändå……

Aleethia
0

#12 Hon är 3 och inne i "Det-var-inte-jag!-nej,-jag-vill-inte!-och-jag-hör-dig-inte" perioden.. Jättekul… inte

[outgrundlig]
0

#13 Skrattande Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa det kommer min dotter att gilla

Aleethia
0

Ha ha ha! Hon får gärna ta över en stund så att jag får vila lite Skrattande Börjar mina dagar med att vara arg på henne, fortsätter vara arg till och från under hela dagen men sedan på kvällarna går det bättre trots att hon nyss slutat med nappen och gärna vill ha den. Somnar lugnt och fint -är dock nattsuddare som jag och somnar helst efter 11 och vaknar mellan 8-9. Hon sover inte mycket, ingenting på dagen heller så egentligen borde jag ju sova men nu är min enda lediga tid ensam. Svårt val… Obestämd

[outgrundlig]
0

Nejnu är jag för pigg för er så jag går o lägger mig :) Ha en fortsatt go kväll och sköt om er……kramar på er alla i denna tråden……sov gott!!!

[outgrundlig]
0

Är hon ett Maj barn? Oxens Tecken?

Aleethia
0

Nej, hon är vädur. Aprilbarn.

Hoppas du får sova så gott och drömma härliga drömmar Glad

[outgrundlig]
0

Heheheh det är ju en som jag är då……..jag har en dotter som är född i maj. O jag e född i april så det har gått bra men………jag vet att det kan skära sig ibland….när e du född då?

Aleethia
0

December, stenbock -envis som synden Flört

[outgrundlig]
0

Aha, ja det förklarar saken! Har en väninna som är stenbock o en dotter har hon som är vädur. de har varit som pest o kolera ända tills dotttern gick ut högstadiet. Men dottern har klarat sig bra trots denna envisa stenbock hehehehehehhe ja du e rolig du!

Tack för din önskan om att jag skall drömma….jorå så nu går jag till kojs o skall drömma sött och ligga torrt…….sköt om er…….natti

Aleethia
0

Tyst Så länge?!? *räknar år* Detsamma och ha en bra dag imorgon! Glad

Choklad
0

Jag är vattuman jag…..och nu ska jaggå och sova..ha en bra natt och god morgon !

kram på er alla!

Laila…

U R us