Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 886 ggr
Eija
0

OT: B-M...ditt barnbarn avritad

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej Britt-Marie….

Nu har jag tecknat av din lilla gullunge till barmbarm….är ju inte så haj på portträtt..men gjorde ett försök iallafall…går säkert att förbättra, men jag har ju inte så gott om tid nu idag mer….

så här kommer hon, lilla Thea….hoppas nu bara så att du inte blir helbesviken bara

kram

Eija

xinluo
0

Men va duktig du är!!

"Vandra i skönhet"

Kram Xinluo

Eija
0

Tack så mycket…sätter in en till bild på samma teckning….det blir så olika när man tar med vanlig kamera….har ju ingen scanner….

Britt-Marie
0

Tack Eija!

Så dujtig du är. Så fint det blev, själv så tycker jag ju mycket om att teckna, men har väldigt svårt för att göra porträtt. Har gjort ett självporträtt på mig, som jag tagit från ett foto där jag var 1 år

Britt-Marie
0

Och så här ser fotot ut.

chik
0

Eija!!vad duktig du bara är..

Britt-Mari vad roligt o få en så fin bild på barn banet..Kanon..Skrattande

Lena.P är jag i verkliga livet.

[Sisa]
0

Var stolt över era teckningar

Ni är jätteduktiga ju…   Glad

Kvickast
0

Vilka talanger ni är Eija och Britt-Marie :):)

JILE
0

GladVad duktiga ni är på att teckna.

Kram Jile

[Jeremina]
0

Vad fint!

Eija
0

Tack skall ni ha…och du Britt-Marie….du har visst talang…den blev ju bra tycker jag….

Eija
0

Britt-Marie….har en fråga…..om jag får rita av dig från fotot som liten…..bara som övning då…..och du vet ju att du kan ta kopiera av bilderna om du vill….och jag kan skicka orginalen till dig oxå om du vill…

kram

Eija

Britt-Marie
0

Eija! Visst får du teckna av mitt foto från då jag var liten. Bar kul att få se sedan hur det blev. Väntar..på att få se din teckning

Jag har själv också suttit igår kväll sent, ja nästan natta och försökt göra en teckning på Thea. Skall knäppa kort och sätta in resultatet här.

Eija
0

Va kul, man får sån inspiration av vissa foton….

Har nyss satt in lite nya bilder i mitt album….har fotat av gamla bilder på mig med min kamera och kört in i datorn….det kan vara lättare att rita av på det viset….man får ju den förstorad och har den ju upprätt på skärmen så att det är lätt att se..

Så nu kanske man kan försöka göra självporträtt då….bilderna på mig som liten är de enda som jag har, så det finns inte så många att  välja emellan…..

Har suttit idag o ritat dig ändå, för jag kunde bara inte låta bli….så här kommer bilden……och som du vet så är det bara fotade bilder som jag visar upp här, eftersom jag inte  har någon scanner….så dom kan bli lite snett tagna, men jag har försökt att ta så rakt som det är möjligt på teckningen….

Britt-Marie
0

Så här fikc jag till det. Man får nog öva och öva och öva. Men det var lite kul att sitta och försöka alla fall.

Britt-Marie
0

Vad kul Eija, att du gjort en teckning av mig. Tycker du är duktig. Jag har också tagit av den här teckningen som jag försökte få till på Thea. Men jag har ju skanner, det har jag nästan glömt. Skall ta och skanna denna.

Britt-Marie
0

Eija!

Du är duktig att teckna..

Britt-Marie
0

Min skrivar har sitt eget lilla liv nu, det funkar inte att skanna just nu.

Eija
0

Visst är det kul att teckna av….du är ju kanonduktig Britt-Marie…som sagt var man märker ju att övning ger färdighet….så det är bara att köra på…Glad

kram

Eija

Britt-Marie
0

Tycker det är jättesvårt att få till ögonen, att få den där rätta blicken. Näsa och mun är inte lätt det heller, men som du skriver. ÖVNING..

Britt-Marie
0

synd jag kan inte skanna av bilden, min skrivare vill inte, måste fråga någon av de mina om jag gör nått fel.