Min mormor.
Hej! hur ska man göra för att bara få en liten viskning om att min mormor är där någonstans.Måste man gå till en expert på det området?Det var ett tag sen hon gick bort med jag tänker ofta på henne.Hon var bäst o är det än i dag.
Sökaren.

Hej. Jag har det som dig dvs saknar min mormor ju mer tiden går å nu är det mer än 20 år sedan hon dog, jag tänker på henne varje dag. Jag tror att hon är med mig nu å det sen bara några veckor tillbaka. Jag började ta fram saker som jag fick efter henne, konfirmationsbibeln, förlovningsringen en markasit brosch. Min bror har vigselringen.
Jag och min man besökte hennes hus som har stått tomt lika länge som hon varit död. Jag vaknade en natt å tänkte så intensivt på henne och jag bestämde mig för att nu skall jag ta mig sjutton åka dit, det dröjde ngn dag innan vi for iväg. Jag trodde aldrig att vi skulle komma in i huset men till min förvåning så stod dörren öppen, vi gick in å tittade i alla rummen, eldspisen i köket den minns jag som om det var i går, å…där står den spiskroken å jag tänkte nu du mormor ska du följa med mig hem. Konstiga saker har hänt vid vår stuga där jag placerad spiskroken, nu har jag den i huset istället och det är lugnare även saknaden efter henne.
Ingu1.

Visst är det konstigt.man kommer ihåg lukter som om det var i går.Du har inte försökt att få någon kontakt? jag skulle gårna bara som jag skrev en liten visskning.så att man vet att dom har det bra.
Sökaren.

Jag håller på att försöka få kontakt, när jag är ensam så pratar jag högt till henne, jag har inte fått ngn kontakt ännu men jag har bara hållt på i ett par dagar efter tips härifrån.

Jaha har du fått tips.Jag är nyfiken hur ska man göra?
Sökaren.