Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettfoton
Läst 5836 ggr
[Susannaa]
0

Falu koppargruva.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inne i Falu koppargruva.

Kan det vara en orb som syns brevid Hinken ?
Eller fukt..?

[Susannaa]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är en till bild..
Vad kan detta vara?
Tänkte utandningsluft men andas gör man ju hela tiden och de kom bara me på detta kort av alla.

mariapia
0

första bilden där är det en orb.energifält.

chik
0

Första bilden är det något.

Andra bilden så ser man ju inte vad som kan ha orsakat.

Jag vet att om det är någon som röker eller om det står en bil igång så kan det bli så..

Men som i en gruva.Där fins så mycket rädsla o energier.

Fint kort.

Men vi har här på forumet en sajt som heter -spökbilder- Där får du mer svar. Lena

Lena.P är jag i verkliga livet.

snurro89
0

Jag har vart i falukoppargruva Lite läskigt

[Susannaa]
0

:) Tack för svaren.

en bil ere ialafall inte vi e nere på 65 meters djup och trånga gångar så en bil får inte plats.. :)

Imasy
0

Och röka får man väl inte göra inne i gruvan va?

[Susannaa]
0

hehe nej de får man inte :D

emelie92
0

Det är en Orb. Lite av den ovanliga typen..

Spiggen
0

Hej bara funderar vad en orb är.Cool

Sökaren.

Klockan
0

Hej.

Jag vet inte om det är Orber eller inte men jag tänkte bara meddela vad jag "ser" i bilderna.

På första bilden ser jag en ung, smal man som står till höger om hinken. Jag får känslan av att han är inte är den typen av person som gör väsen av sig. En person som ofta blev körd med.

På andra bilden ser jag massor med människor. Det är liksom kaosartat, huller om buller, det är nånting som händer. Jag upplever att bilden är obehaglig att titta på.

Jag måste också tillägga att jag är nybörjare på detta med att läsa av bilder. :-P

/Klockan

Denna kommentar har tagits bort.
Bjoern
0

Well, det är rätt fuktigt nere i koppargruvan (i nästan alla gruvor iofs.), fuktigt och kallt. Så jag skulle nog tro att det första är fukt och det andra är en andedräkt. Visst, ni andas hela tiden men det är inte säkert ni andas framför kameran precis när ni tar kort varje gång.

Jinaum
0

Har inte varit där. Men mossan bor inte långt ifrån. Vill dit någon gång. Fått något maniskt behov att jag skall dit.

Dock är jag historie nörden själv så