Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterböckerfilmtips
Läst 2275 ggr
kaja
0

Det stora grå

är det några som ska se "Det stora grå" på tv4 på ons. 22,40

Choklad
0

jag kanske…jag vill men vet ej om jag kan..

U R us

lodjuret
0

Jag, mamma och hennes kompis ska se=)

skrult
0

Japp,det ska jag se Skrattande

kali
0

Om jag orkar vara vaken så länge ,annars så ser jag det på tv4 play i efterhand.

Angelita
0

Ja, jag tänker se och försäkerhetsskull ska jag spela in om jag skulle somna.

razina
0

Ska absolut se det =)

TantAlma
0

Spelar in och ser efter åt

Eija
0

Oj! detta har jag missat att läsa om,  vad handlar det om?….

[Puppan]
0

Puttar upp som en påminnelse om programmet ikväll.

TantAlma
0

Videon är laddad orkar inte vara vaken….

Britt-Marie
0

Frågar som Eija, vad handlar den om?

[esile]
0

Ska också spela in, Så sent är inte jag vaken heller! :D

[Puppan]
0

Det är en dokumentär om övernaturliga eller paranormala fenomen. Två män, varav den ene tror och den andre gör det inte, de testar och undersöker saker åsådära.

[esile]
0

Nån som vet hur långt programmet är?

smulanpus
0

jag ska se :) sitter här och väntar på att det ska börja :)

chik
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

ja då var det Onsdag.o för mig som är nyfiken.blir det bara o bänka sig framför tv…

Lena.P är jag i verkliga livet.

[outgrundlig]
0

Det här håller mig vaken så jag blir nog trött imorgon på jobbet…..våra vänner skeptikerna hoppas jag ser detta också…..tänker på er…..vi får se hur det utvecklar sig i programmet…verkar ok hittills.

[outgrundlig]
0

fotfarande ok men trött nu, skall ju upp 06.00, är en arbetande kvinna vet ni……

Mads
0

# 18 Jag arbetar inte förrän nästa vecka men har en livs levande väckarklocka som kräver att jag också går upp vid den tiden på morgonen för att fixa välling Flört

Amor Vincit Omnia

[outgrundlig]
0

Mmmm ¨så härlig väckarklocka du har då…….Skrattande pussa honom godmorgon från mig osså……

[outgrundlig]
0

….man kan tro och man kan hoppas, men vad vet man….

Med de orden så avslutades programmet….

Fast en sak som jag skall kolla på är Stargate, googla den så ser vi mera………där visades hur de använde Mediala i Ryssland till att få fram information. Ryssland började som sagt i detta program… kanske därför de (USA) var så hatiska mot dem vid denna tidpunkten innan de fick fram mediala som kunde ge igen……ja vad skall man säga …..fritt fram för diskussion nu…..nattii natti….

Mads
0

# 20 Ska jag göra, kramGlad

Amor Vincit Omnia

Jane-Lyzell
0

Det blir en sågning!Rynkar på näsan

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Natalie
0

Jag tror med hela mitt hjärta på kärlek och harmoni till alla varelser. Men den killen som sitter och hånflinar i TV-rutan har jag tyvärr ingen kärlek att ge. Han har ju absolut ingenting vettigt att säga, skeptiker eller inte. Gud så trött jag blir.

FannySofia
0

Programmet var intressant. När det gäller skeptikerna, så tyckte jag dom fick för stort utrymme. Det säger sig själv att en skeptiker som inte tror på övernaturliga fenomen, inte låter sig övertygas av sådana här tester,

Utan det hade varit bättre om skeptikerna istället varit personer som varit öppna för detta, men samtidigt kan ifrågasätta enstaka tester och försöka hitta logiska förklaringar till dom.

Denna kommentar har tagits bort.
Natalie
0

Men det e klart det måste finnas skeptiker, det äe ju skitbra! Vi måste få med alla i sådan här program för att fler ska titta på det!

Däremot så behöver dom ju inte sätta dit en människa som är så självgod så et står tittarna upp i halsen.

Det har ingenting med att han är skeptiker att göra, det är bara att han verkar vara en jävligt sorglig människa.

Denna kommentar har tagits bort.