Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 688 ggr
minkaninester
0

Konstiga saker händer

Hej!

I juli detta året var det ett år sedan en i vår släkt dog. Enda sedan det har jag kännt av en massor av konstiga grejor! Mannen som gick bort blev 46 år, han dog av en hjärtinfarkt tror dem och han stod mig väldigt nära!

Men detta har hän:

1. Ofta när jag är någon stans i huset eller utomhus känns det som om någon står bakom mig, jag känner vind puster i nacken och en starkt doft av parfym, en doft som jag känner igen men kan inte få fram varifrån jag känner igen den.
  2. Varje gång jag sitter vid datorn känns det som om någon har en hand på min axel, det är ganska obehagligt!
  3. När jag ska gå och lägga mig tyngs änden vid mina fötter alltid ner och det är inte katten för jag tänder ljuset och inget är där.!
  4. Detta är nog den mest obehagligaste händelsen av alla! Jag var ensam hemma för jag hade precis kommit hem från skolan, jag gick in i huset och allt var i sin ordning. Jag vet inte om jag såg i syne eller något men något gick omkring i rummet och den starka parfym doften kom igen! Jag tog ett glas vatten men det var fortfarande kvar och jag blev så rädd att jag sprang ut och stanna där ute resten av tiden jag var ensam hemma. Det var så obehagligt att det knappt var sant!

MVH.
Louise T
Medarbetare på Dvärgkaniner.ifokus.

" Everybody needs inspiration "

Manolita
0

Jag har upplevt något liknande hemma hos oss. Det hände för ca 1 år sedan och höll på i flera månader. Jag var aldrig rädd, tror att det var min morfar som hälsade på. Tyvärr märker vi inget nu längre och jag kan sakna t ex doften av skokräm (min morfar putsade ofta sina skor) som vi kände av. Men jag hoppas att han finns med mig ändå, vi stod varandra väldigt nära.Jag tror inte du behöver vara rädd.

minkaninester
0

#1 Ja okej tack! :)

MVH.
Louise T
Medarbetare på Dvärgkaniner.ifokus.

" Everybody needs inspiration "