Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 5648 ggr
OmShanti
0

Kan någon förklara detta?

Jag fick inga svar på Andlig utveckling, så jag provar här om det är någon som kan tänkas veta, då detta är för mig ett ja, mysterium, mirakel, ja, jag vet inte vad jag ska kalla det hele.

Jag har nu med 1 månads mellanrum haft två otroliga upplevelser: jag har när jag legat i sängen och skulle sova försökt kommunicera via tanken och energier med en man som betyder väldigt mycket för mig. Han var den som genom en omfamning öppnade mitt hjärta, min själ och fick mig att känna den oändliga kärleken vilket jag inte visste fanns.

Har sen helt slappnat av och frågat om han vill skicka något till mig.Har till och med sagt att endast han och ingen annan fått skicka just då. Det jag känt har varit i nästan samma kaliber som den omfamningen men den har tagit en vändning mot ett tillstånd med intimitet, bortom tantrisk njutning. Total lycka, Nirvana.

Är det någon som kan ge en förklaring tro på vad som hänt??

Denna kommentar har tagits bort.
Eija
0

Skall försöka att förklara min version av din upplevelse…..

Men för det första….Den mannen som du koncentrerar dina tankar till…krama väl dig i r l….för det är det jag utgår från här iallafall….

Han öppna iallafall ditt hjärta och själ samt visa vad kärlek är….och så försöker du att genom tankeöverföring få kontakt med honom….rätta mig om jag har fel……

Och då har du kännt samma kaliber som omfamningen, men att det har blivit mer mot det intima med njutning osv….

För mig så tror jag mer på att du i tankarna har följt en tråd som drar mer åt det intima….som en följd av denna underbara känsla av att känna kärlek….dessa känslor går ju hand i hand så att säga….och kan bli lätt sammanfogade, fast man egentligen inte är så bekväm med den tanken ibland…utan vill bara hålla den biten på annan nivå…..eller att tanken i verkligheten är förbjuden, men att du kan hålla den för dig själv i tankens värld….och att den därför kan bli så himla intensiv

Förstod du hur jag mena nu….det är så svårt att förklara på rätt sätt…

Hur som helst så tror jag att det är endast du själv som kan ge svar på din fråga….för om du tänker riktigt efter så kommer du säkert på vad detta betyder egentligen….

kram från mig

Eija

Choklad
0

du har PM

U R us

OmShanti
0

Tack så mycket för era svar. Jo jag förstår vad ni menar.
En annan intressant fråga här är om denna mannen på något plan, dimension är medveten om mina tankar, energier som jag då sänder. Min intution säger att så är det då denne man är väldigt upplyst, har kommit långt på vägen, mycket gammal och vis själ.

Det är dock inte bara åt det intima hållet tankarna drar :) Det räcker med att jag tänker på honom, förnimmer hans utseénde så genomforsas jag av en sån underbar känsla som är mycket lik de känslor som jag skrev om, dock inte lika intensivt, men oj så fantastiska, harmoni ..

Namaste!

chik
0

OmShanti.kan bara säga tag vara på detta.Det är ju bara till dig.Njut av det.

Lena.

Lena.P är jag i verkliga livet.