Ljusfolket
Någon mer än jag som läst den boken som är skriven av Benny Rosenqvist? Vad tycker ni om den? Skriv gärna både positiv och negativ kritik ni som läst den!
Jo, jag har läst den Soffe.Jag tyckte boken var bra och jag gillar Benny Rosenqvist.
" Var nära naturen - var när dig själv "
Jag tycker oxå den är bra, men blir fundersam ändå på en del jag läst..
Nu var det ett tag sedan jag läste den och läser en hel del så jag minns inte allt från boken men minns att jag gillade den när jag läste den.
Vad är det du funderar på? Mitt minne behöver friskas upp.
Det är ett tag sedan jag läste den precis som du Indiania, men jag kommer också ihåg att jag gillade den.
Med ljus och kärlek... Tina
#3 Ja detta med den mediala delen. Det har väckt känslor hos mig.
#5 Det är nog något som håller på att hända inombords med dig då och det är ju intressant, eller hur?
#6 Ja kanske det :-)
Jag har läst boken och tycker den var bra!

Jag fick boken i min hand idag. Ska läsa den nu. Ska bli spännande.
"Vandra i skönhet"
Kram Xinluo
Blev nyfiken på boken nu & får nog ta och inhandla den.
Amor Vincit Omnia
#11 Gör det. Den är mkt intressant, så pass att jag själv inte kunde sluta läsa den :-)
Jag blev också nyfiken…
U R us
Jag håller på att läsa den. Tycker den är jättebra.
Den stod på min lista om att låna nästa gång på biblioteket. Nu blir jag extra nyfiken.

Har snart läst klart och jag kan säga att den är bra.
"Vandra i skönhet"
Kram Xinluo

Känner igen mycket från andra böcker jag läst.
"Vandra i skönhet"
Kram Xinluo

Den är helt underbar och jag har till och med rekommenderat folk att köpa den! Jag tycker bra om Benny också även om jag inte har träffat honom. Än. I det här livet. Nå, vi får väl se hur det är med den saken. Men i alla fall, en härlig bok! Och visst, jag kände väl också igen en del från andra böcker jag har läst, men det gör inget. Vissa sanningar kan man säga hur många gånger som helst. 
Tillit är den magiska ingrediensen som skapar under. Lev väl!